המחלוקת נפתרה: העימות בין טראמפ להאריס ייערך בפורמט זהה לעימות הקודם

המועמדים יעמדו מאחורי דוכנים לאורך כל העימות, ולא יורשו להשתמש באביזרים או בהערות כתובות מראש על הבמה • כל מועמד יקבל עט, פנקס נייר ובקבוק מים • צוותי הקמפיין לא יורשו לדבר עם המועמדים במהלך ההפסקת הפרסומות

טראמפ והאריס. צילום: GettyImages/AP

רשת ABC פרסמה הלילה (בין רביעי לחמישי), את הכללים לעימות הנשיאותי הקרוב בין סגנית הנשיא קמלה האריס לנשיא לשעבר דונלד טראמפ. העימות יתקיים ב-10 בספטמבר בפילדלפיה, יימשך 90 דקות ויכלול שתי הפסקות פרסומות.

המיקרופונים יהיו פתוחים רק למועמד שתורו לדבר, והמנחים יהיו היחידים שיורשו לשאול שאלות. הדיון יתקיים ללא קהל באולם. זהו למעשה פורמט זהה לזה שבו התעמתו ביידן וטראמפ, שלאחריו החליט ביידן לפרוש מהמירוץ.

טראמפ זכה בהטלת המטבע הווירטואלית וזכה לבחור את סדר ההצהרות ויציג את ההצהרה המסכמת. כחלק מהכללים, לכל מועמד יוקצבו שתי דקות לענות על כל שאלה, עם שתי דקות נוספות לתגובה ודקה נוספת להבהרה או תשובה. לא יהיו הצהרות פתיחה, וההצהרות המסכמות יהיו בנות שתי דקות לכל מועמד.

הנשיא לשעבר טראמפ, צילום: אי.אף.פי

המועמדים יעמדו מאחורי דוכנים לאורך כל העימות, ולא יורשו להשתמש באביזרים או בהערות כתובות מראש על הבמה. כל מועמד יקבל עט, פנקס נייר ובקבוק מים. צוותי הקמפיין לא יורשו לתדרך עם המועמדים במהלך הפסקת הפרסומות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר