האריס הסתערה על מדינת מפתח והזמינה את טראמפ לעימות

המועמדת הדמוקרטית המסתמנת הגיעה לאטלנטה, בירת ג'ורג'יה, וקיימה עצרת אנרגטית מול קהל של אלפים • סגנית הנשיא פנתה ליריבה, דונלד טראמפ, ואמרה: "אם יש לך משהו להגיד, בוא תגיד את זה בפרצוף שלי"

קמלה האריס באטלנטה, בירת ג'ורג'יה. צילום: איי.אפ.פי

סגנית נשיא ארה״ב, קמלה האריס, ביקרה לפנות בוקר (אור ליום רביעי) באטלנטה, בירת מדינת ג'ורג'יה אחת מהמדינות ״המתנדנדות״ בבחירות לנשיאות ארה״ב, בניסיון לסחוף אזורים בהם קודמה במירוץ לנשיאות, הנשיא ג'ו ביידן, לא הצליח להתרומם בסקרים. 

באירוע קמפיין שערכה האריס היא הודתה כי הדמוקרטים הם כרגע לא הפייבוריטים לזכייה במדינה אבל הבטיחה לקהל שהם ינצחו בנובמבר. "אני רוצה להיות ברורה: הדרך לבית הלבן עוברת ממש דרך המדינה הזו", אמר האריס. "כולכם עזרתם לנו לנצח ב-2020 ואנחנו הולכים לעשות את זה שוב ב-2024".

"אנחנו בקרב", אמרה המועמדת המסתמנת של הדמוקרטים. "המומנטום במירוץ הזה משתנה. ויש סימנים שדונלד טראמפ מרגיש את זה". עד לפני פרישתו של ביידן מהמירוץ היה נראה כי ג׳ורג׳יה עומדת לבחור בטראמפ אך כעת עם חילופי המועמדים הדמוקרטיים נראה כי מאזן הכוחות עומד בסימן שאלה ועלול להשתנות.

האריס אמרה שכאשר תבחר כנשיאה היא מתכוונת לקדם חקיקה בתחום ההגירה ״ואראה לדונלד טראמפ איך נראית מנהיגות אמיתית". לפי דיווחים בארה״ב, באירוע שהתקיים במגרש כדורסל באוניברסיטת מדינת ג'ורג'יה השתתפו אלפי בני אגם שהניפו שלטים, רקדו לצלילי ג'ינגל הקמפיין של האריס והלהיטו עבורה את האווירה.

אירוע צעיר ואנרגטי, האריס באטלנטה, צילום: אי.פי.איי

האריס התנגחה ביריבה טראמפ על סירובו להשתתף בעימות מולה, כל עוד הדמוקרטים לא ייבחרו בה באופן רשמי. "ובכן, דונלד, אני מקווה שתשקול שוב לפגוש אותי על במת העימות כי, כמו שאומרים, אם יש לך משהו להגיד, תגיד את זה בפרצוף שלי", אמרה האריס. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר