ביידן: "נשאר במירוץ, לא אתן לעימות אחד למחוק שנים של עבודה"

נשיא ארצות הברית התייחס לקריאות לפרישתו מהמירוץ ואמר כי הוא מתכנן לנצח את טראמפ • הנשיא, שלעג לטראמפ ועקץ אותו, נראה מלא ביטחון ומבודח • "אתה לא יכול לאהוב את המדינה שלך רק שאתה מנצח", אמר על הנשיא לשעבר

ביידן בעצרת בחירות בויסקונסין . צילום: איי.אף.פי

"לא ניתן לעימות של 90 דקות למחוק שלוש וחצי שנים של עשייה": נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן הכריז הערב (שישי) באופן רשמי על הישארותו במירוץ לנשיאות ארצות הברית.

את הדברים אמר במהלך עצרת בחירות בויסקונסין, על רקע הקריאות בקרב חברים במפלגה הדמוקרטית לפרישתו מהמירוץ לאחר שנראה מהוסס ומגמגם בעימות מול דונלד טרמאפ.

ביידן, הערב, צילום: רויטרס

״הרשו לי לומר את זה בצורה הכי ברורה שאני יכול: אני נשאר במירוץ. אני אנצח את דונלד טראמפ״, אמר הנשיא לקול תשואות הקהל במדינה המתנדנדת.

"אני לא יכול להגיד שהעימות בשבוע שעבר היה ההופעה הטובה ביותר שלי, אבל מאז היו הרבה ספקולציות 'מה ג'ו הולך לעשות? האם הוא יישאר במירוץ? האם הוא עומד לפרוש' ובכן, הנה התשובה שלי - אני רץ ושוב הולך לנצח", אמר בעודו נראה מלא ביטחון לעומת העימות בשבוע שעבר מול דונלד טראמפ. 

ביידן, הערב, צילום: אי.אף.פי

במהלך נאומו ביידן, שגם צחק מעט על עצמו לעג לטראמפ: "אתה לא יכול לאהוב את המדינה שלך רק שאתה מנצח", אמר על הנשיא לשעבר. "טראמפ הוא לא רק פושע מורשע. הוא גל פשיעה של איש אחד", הוסיף.

בתוך כך, מוקדם יותר דווח ב"וושיגנטון פוסט" כי הסנאטור הדמוקרטי מארק וורנר יצר קשר עם סנאטורים נוספים במטרה להפציר בביידן לפרוש מהמירוץ.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר