ההליכון הנשיאותי: ה"אקונומיסט" קרא לביידן לפרוש מהמרוץ

העיתון הבריטי הליברלי ביקר בחריפות את "ניסיון הטיוח" של מצבו המנטלי של הנשיא המכהן • "ביידן וטראמפ מציעים את הבחירה בין מי שלא יכול לשלוט לבין מי שאסור לו לשלוט, לאמריקה מגיע ימשהו יותר טוב", נכתב

שער האקונומיסט. צילום: צילום מסך

גוברים הקולות הקוראים לנשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, לפרוש מתפקיד המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארצות הברית ולאפשר למישהו אחר להתמודד מול המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ.

בביטוי התקשורתי החריף ביותר לעד כה לדרישה הזו, שער השבועון הליברלי הבריטי "אקונומיסט" הציג הליכון עם חותם הנשיאות האמריקני עליו, כשלצד ההליכון כתוב "זו לא דרך לנהל מדינה". מאמר המערכת הוקדש לקריאה לביידן לפרוש ובה נטען כי בעיתון קראו לביידן שלא להתמודד בשנית עוד בשנת 2022.

 
הנשיא ביידן במהלך העימות הנשיאותי, צילום: GettyImages

"היה מייסר לראות את ביידן מתקשה לזכור מיליום ועובדות. חוסר היכולת שלו להוביל טיעונים מול יריב חלש היה מייאש... אי אפשר להאשים את ביידן בזה שכוחותיו אוזלים. אך הוא אשם בהתעקשותו, שמגובה על ידי משפחתו והאליטה הדמוקרטית, שהוא עדיין כשיר למשרה הקשה ביותר בעולם", נכתב במאמר, בהתייחסות להופעתו של הנשיא במהלך העימות מול טראמפ בשבוע שעבר.

עוד נכתב כי "על ביידן לפרוש מהמרוץ. בדרך זו, הבחירות ירעננו את הגוף הפוליטי. ערך הדמוקטיה הוא שהבוחרים יכולים לבחור את השליטים עליהם, אך מר ביידן ומר טראמפ מציעים להם בחירה בין מי שלא מסוגל לשלוט לבין מי שאסור לו לשלוט".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר