בבית הלבן מכחישים את הדיווח כי ביידן שוקל לפרוש: "טענה שקרית לחלוטין"

ב"ניו יורק טיימס" דיווחו כי הנשיא אמר לבעל ברית בכיר כי הוא יודע שכנראה לא יוכל להציל את מועמדותו אם לא ישכנע את הציבור בימים הקרובים בכך שהוא כשיר לתפקיד • דובר הבית הלבן אנדרו בייטס: "אם הטיימס היו נותנים לנו יותר מ-7 דקות לפני הפרסום, היינו יכולים לומר להם שזה לא נכון"

ביידן . צילום: אי.פי.אי

דובר הבית הלבן אנדרו בייטס הכחיש את הדיווח שפורסם היום (רביעי) ב"ניו יורק טיימס" כי הנשיא ג'ו ביידן שוקל לפרוש מהמירוץ לנשיאות ארה"ב. "הטענה הזו שקרית לחלוטין", כתב בייטס בפוסט בחשבון ה-X הרשמי שלו. הוא תקף בנוסף כי העיתון לא נתן לבית הלבן זמן תגובה ראוי: "אם הטיימס היו נותנים לנו יותר מ-7 דקות לפני הפרסום, היינו יכולים לומר להם את זה".

ביידן: "אני יודע שאני לא איש צעיר - אבל אני יודע להגיד את האמת"

על פי הדיווח, נשיא ארה"ב ג'ו ביידן אמר לבעל ברית בכיר כי הוא יודע שכנראה לא יוכל להציל את מועמדותו אם לא ישכנע את הציבור בימים הקרובים בכך שהוא כשיר לתפקיד. לדברי המקורב, הנשיא עדיין מושקע עמוק במרוץ, אבל גם מבין שכמה מהופעותיו הבאות - כולל ראיון ביום שישי ב-ABC - חייבות לעבור בשלום. "הוא יודע שאם יהיו עוד שני אירועים כאלה, נהיה במקום אחר עד סוף השבוע", אמר המקורב, בהתייחסו למלמולי ביידן בעימות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר