משפחתו של ביידן מנסה לשכנע אותו להישאר במרוץ, ומפילה את האשמה על היועצים

לאחר שהנשיא רשם הופעה מאכזבת למדי בעימות הנישואית נגד טראמפ, חלק מהקולות במפלגה הדמוקרטית ובמשפחה הנשיאותית מאשימים את צוות היועצים בכישלון • בין היתר נטען שהנשיא לא נח מספיק לפני העימות ונקט בגישה מתגוננת בגלל יועציו הוותיקים

ביידן צרוד ומגמגם במהלך העימות הנשיאותי הראשון || רויטרס

על פי דיווחים בניו יורק טיימס, משפחתו של הנשיא ביידן מעודדת אותו להמשיך בקמפיין הנשיאותי שלו, מתוך אמונה שהוא עדיין יכול לנצח את דונלד טראמפ בבחירות ולכהן כנשיא במשך ארבע שנים נוספות. עוד דווח כי כעת בוחנים יועציו כיצד לתקן את ההפסד בעימות נגד טראמפ. בין היתר נבחנות האפשרות לקיים מסיבת עיתונאים או להתראיין לתקשורת האמריקנית.

לאחר שהנשיא רשם הופעה מאכזבת למדי בעימות הנישואית נגד טראמפ, חלק מהקולות במפלגה הדמוקרטית מאשימים את הצוות של ביידן, כולל רון קליין, אניטה דאן ובוב באואר, בתפקוד הגרוע שלו בדיונים. היו שקראו להחלפת הצוות, בטענה "רשלנות פוליטית". עם זאת, דמוקרטים אחרים מאמינים שזה לא הוגן לשעיר לעזאזל את הצוות וכי ביידן עצמו אחראי לתפקודו.

משפחת ביידן, היום, צילום: איי.פי

בני משפחתו של ביידן האשימו אף הם את יועצי הקמפיין של הנשיא, כך לפי דיווח ב"פוליטיקו". במשפחת ביידן טענו כי בגלל היועצים, ביידן היה שקוע בהגנה על הרקורד שלו, מה שהוביל לכך שנמנע מלהתוות חזון לקדנציה השנייה בעימות וכן היה עמוס ולא נח היטב לפני העימות.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר