ביידן מנסה לשמור על התורמים: "מבין את הדאגה אחרי העימות, יכול לנצח בבחירות"

נשיא ארצות הברית ניסה להרגיע את הרוחות ואת הדאגות שהתעוררו בקרב מקורביו לאחר הופעתו החלשה בעימות • "לא הייתי רץ אם לא הייתי מאמין שאני יכול לנצח", אמר במפגש תורמים בהמפטונס ובאירוע גאווה במנהטן • מטה הבחירות שלו דיווח על 27 מיליון דולר שנתרמו בשעות שלאחר העימות

ביידן מדבר בפני תומכים באירוע גאווה במנהטן . צילום: רויטרס

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן הודה בפני 150 תורמים כי הוא מבין את הדאגה סביב הופעתו בעימות מול דונלד טראמפ אך אמר כי ימשיך במירוץ, כך דווח היום (ראשון) בבלומברג. 

"אני מבין את הדאגה, לא היה לי לילה מוצלח" אמר במפגש שנערך באחוזה בהמפטונס שבניו יורק על רקע התגברות הקריאות בקרב תומכיו לפרוש מהמירוץ. "לא הייתי רץ אם לא הייתי מאמין שאני יכול לנצח", אמר. 

מטה הבחירות של הנשיא ניסה להרגיע את הדאגה ואמר כי גויסו 27 מיליון דולר בשעות שלאחר העימות, וכי אין תרומות שנמשכו. על פי הדיווחים, באירוע בהמפטונס, שכניסה אליו עלתה 250 אלף דולר, גויסו 3.7 מיליון דולר. גורם נוסף המעורה בפרטי אמר כי לאנשי הקמפיין לא נודע על תורמים שנסוגו מתרומתם לאחר העימות. 

ביידן באירוע הגאווה לצד אלטון ג'ון, צילום: איי.פי

"ביידן שראיתי היום היה שונה מזה שראיתי בעימות", אמר אחד המשתתפים באירוע התורמים. "יש לנו בחירה בין טראמפ, לבין ביידן, שהוא לא מושלם אבל לפחות ייצג את ארצות הברית בכבוד". בתוך כך מספר בני אדם שעמדו מחוץ לאירוע קראו לנשיא המכהן לוותר על המירוץ.

ביידן בן ה-81 ניסה להרגיע את הרוחות במפלגתו גם בעצרת בצפון קרוליינה, שם אמר כי הוא מחויב לנצח בבחירות, וכן הכיר בגילו המבוגר. 

כמו כן, הנשיא המכהן זכה לקבלת חמה באירוע גאווה במנהטן, שם הוצג על ידי המוזיקאי אלטון ג'ון. מחירי הכרטיסים נעו בין 250 ל-500 אלף דולר. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר