דיווח בארה"ב: ביידן חש מושפל מאז העימות - ידון עם בני משפחתו אם לפרוש

מקורבים לנשיא ארה"ב טוענים כי בעקבות העימות הטלוויזיוני בינו לבין טראמפ, מצב רוחו ירוד ומעורער • "האדם היחיד שיש לו השפעה מכרעת עליו הוא הגברת הראשונה - אם היא תחליט שצריך להיות שינוי כיוון, יהיה שינוי כיוון"

ג'יל וג'ו ביידן. צילום: איי.אף.פי

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, צפוי לדון בעתיד מסע הבחירות שלו עם בני משפחתו, כך דווח היום (ראשון) ברשת NBC. זאת, בעקבות העימות הטלוויזיוני, שהותיר דמוקרטים רבים מודאגים.

למרות התמיכה הפומבית מצד מנהיגי המפלגה, מקורות מדווחים על חששות פרטיים בקרב בכירים דמוקרטים לגבי סיכוייו של ביידן מול טראמפ בנובמבר.

ביידן צרוד ומגמגם במהלך העימות הנשיאותי הראשון \\ רויטרס

גורם המקורב לביידן טען כי אף על פי שאמר בנאומו בצפון קרוליינה כי אינו מתכוון לפרוש - מצב רוחו של נשיא ארה"ב מעורער, והוא חש מושפל וחסר ביטחון. מקורב נוסף אמר: "האדם היחיד שיש לו השפעה מכרעת עליו הוא הגברת הראשונה. אם היא תחליט שצריך להיות שינוי כיוון - יהיה שינוי כיוון".

עד כה, מנהיגי המפלגה הבכירים הביעו תמיכה פומבית בביידן, אך לפי מקורות ששוחחו עם רשת NBC, דמוקרטים בקונגרס הביעו חששות לגבי סיכויי הצלחתו. למרות זאת, בקרב הדמוקרטים הבכירים מבינים כי יש לתת לביידן את המרחב לקבוע את המשך צעדיו. המפגש המשפחתי שיתקיים בקמפ דייוויד, שתוכנן מראש, צפוי לכלול שיחות לא רשמיות על עתיד הקמפיין.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר