דיווח: צ'אק שומר העלה חששות מהופעת ביידן עוד לפני העימות

מנהיג הרוב הדמוקרטי בסנאט אותת לסביבתו הקרובה כי הוא "עדיין פתוח למועמדים אחרים" למרוץ הנשיאותי, כך דווח באתר החדשות Axios • עם זאת, נראה כי במישור הפומבי - שומר נשאר לצידו של הנשיא המכהן

צ'אק שומר יושב במהלך נאום של ביידן בבית הלבן . צילום: AFP

מנהיג הרוב הדמוקרטי בסנאט, צ'אק שומר אותת לסביבתו שהוא פתוח למועמדים נוספים לנשיאות מלבד הנשיא ג'ו ביידן, זאת בשל החשש מהופעתו בעימות, כך דווח הבוקר (שבת) באתר החדשות Axios. 

על פי הדיווח, שומר הביע את החששות עוד לפני העימות בליל חמישי בין ביידן לבין דונלד טראמפ, במהלכו הנשיא המכהן גמגם ונראה חסר ביטחון. 

על פי הדיווח, שומר אהב את הרעיון של "יצירת תחרות" על המועמדות, שכן כך ביידן יוכל להתאושש מהופעה שעשויה להיות גרועה, וכן יתאפשר למפלגה זמן לשקול איך להמשיך הלאה. 

ג'ו ביידן במהלך העימות הנשיאותי הראשון, צילום: איי.אף.פי

בעוד כותבי טורים ופרשנים בכירים, שחלקם אף מקורבים לביידן כמו תומאס פרידמן, קוראים לפרישה של ביידן מהמירוץ והחלפתו במועמד אחר, קריאה של חברי קונגרס ובכירים במפלגה לפרישה של הנשיא עשויה להיות משמעותית אף יותר. 

עם זאת, לעת עתה נראה כי שומר נשאר לצד ביידן. "העימות הלילה הבהיר את הבחירה שלנו: ארבע שנים נוספות של התקדמות או ארבע שנים של התקפה על זכויות היסוד שלנו", פרסם המנהיג בחשבון ה-X שלו. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר