ביידן אחרי העימות: "לא פורש, מתכוון לנצח את הבחירות האלה"

הנשיא המכהן לא חסך בביקורת כלפי טראמפ: "אני ביליתי 90 דקות על הבמה בוויכוחים עם בחור שיש לו מוסר של חתול סמטה" • "אני יודע שאני לא איש צעיר - אני לא הולך מדבר ומתווכח כמו פעם, אבל אני יודע מה אני כן יודע: אני יודע להגיד את האמת", הוסיף

ביידן: "אני יודע שאני לא איש צעיר - אבל אני יודע להגיד את האמת"

נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, קיים היום (שישי) לאחר העימות אמש, עצרת בצפון קרוליינה, שם הצהיר על נחישותו לנצח בבחירות הקרובות ותקף בחריפות את יריבו הרפובליקני, דונלד טראמפ.

"אני בצפון קרוליינה כי אני מתכוון לנצח את הבחירות בנובמבר," הכריז ביידן בפני קהל תומכיו. "אם ננצח פה, ננצח את הבחירות".

ביידן בצפון קרלויינה, צילום: אי.פי

 "אני יודע שאני לא איש צעיר - אני לא הולך כמו פעם. אני לא מדבר בצורה חלקה כמו פעם. אני לא מתווכח כמו פעם אבל אני יודע מה אני כן יודע: אני יודע להגיד את האמת". אמר ביידן. "אני יודע איך לעשות את העבודה הזאת. אני יודע איך לעשות דברים. אני יודע, כמו מיליוני אמריקנים, שכשאתה נופל, אתה קם".

ביידן לא חסך בביקורת כלפי טראמפ, בהתייחסו לעימות הבחירות האחרון ביניהם: "אני לא יודע מה עשיתם אתמול בלילה, אבל אני ביליתי 90 דקות על הבמה בוויכוחים עם בחור שיש לו מוסר של חתול סמטה". והוסיף: ״השקר הגדול ביותר שלו - הוא שיקר על כך שאין לו שום קשר למהומות ב-6 בינואר. כולנו ראינו את זה במו עינינו. צפינו בזה בטלוויזיה. 40 מתוך 44 בכירי ממשל טראמפ לא תומכים בו בסיבוב הזה. זה המון, מדובר באנשים שמכירים אותו בצורה הטובה ביותר".

ביידן ורעייתו בעצרת בצפון קרוליינה,

הנשיא המכהן הרחיב על האתגרים הגלובליים העומדים בפני ארצות הברית: "נעמוד מול אנשים כמו פוטין. נגן על הדמוקרטיה," הבטיח ביידן.

ביידן דיבר על חשיבות הבחירות: "זה מה שמונח על הכף - החופש, הדמוקרטיה, אמריקה עצמה". מטה ביידן אישר לרשת פוקס: לא רק שהנשיא ביידן לא מתכוון לפרוש – הנשיא מתכוון להשתתף בעימות השני בספטמבר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר