אישה טוענת: הורדתי מהמטוס בגלל שטעיתי במגדר הדייל

ג'נה לונגוריה מטקסס ביקשה לעלות על טיסה הביתה מסן פרנסיסקו • בשער העלייה למטוס, היא עשתה טעות שהתבררה כגורלית: לדייל טרנסג'נדר, ששירת אותה, אמרה לונגוריה "תודה, אדוני" • היא לא ידעה מה מצפה לה

מטוס של יונייטד. "לא סיפקו אפילו פיצוי". צילום: משה שי

בלתי נתפס: אישה מטקסס הורדה לטענתה ממטוס בגלל שטעתה במגדר של דייל טרנסג'נדר, כך מדווח ה"ניו יורק פוסט".

האינסטגרם של ג'נה לונגוריה

ג'נה לונגוריה, מלווה באמה ובידיה בנה בן השנה וארבעה חודשים, הייתה אמורה להמריא מנמל התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו. לונגוריה, מומחית לבריאות נשים, סיפרה ל"פוסט": אחרי שהדייל, שמזהה את עצמו כאישה, נתן לי כרטיס העלייה למטוס, אמר 'תודה, אדוני'. זה הכל".

לונגוריה ובנה בנמל התעופה בסן פרנסיסקו, צילום: האינסטגרם של ג'נה לונגוריה

"אז היא (הדיילת) התרגזה. הלכתי אל המטוס, אך ראיתי שהיא מעכבת את אמא שלי".

במטוס עצמו, ביקשה לונגוריה סיוע מדייל אחר. כשלונגוריה כבר הייתה על סיפון המטוס, היא ביקשה סיוע מדייל אחר מכיוון שהדייל הראשון מעכב את אמה בשער. "הוא אמר לי: 'הוא?' אמרתי שכן. 'היא לובשת שמלה', אמר לי הדייל", שחזרה לונגוריה.

"הבן שלי בידיי בוכה, אני מנסה לעלות על הטיסה. כאמא, העדיפות הראשונה שלי היא לעלות על הטיסה בבטחה ולא באלו כינויי גוף מישהו משתמש". לבסוף, לונגריה, בנה ואמה נותרו בסן פרנסיסקו, שעה שהטיסה המריאה אל יעדה עם הכבודה.

האינסטגרם של ג'נה לונגוריה

בחברת "יונייטד" אמרו ל"ניו יורק פוסט" כי על לונגוריה וקרוביה נאסר לעלות על הטיסה בגלל "עודף במטען יד". "זה שקר גמור", אמרה לונגוריה, ואף העלתה שיחה מצולמת עם נציגה של החברה בנמל שהודתה כי ההחלטה התקבלה "בגלל הדברים שיצאו לך מהפה". "אני לא רוצה לדבר בשמם, אבל אמרת כמה דברים בגנות הטרנסג'נדרים", הוסיפה ואף העלתה אפשרות שבעתיד תיאסר על לונגוריה לטוס עם "יונייטד".

אחרי התקרית, רכשו האישה הטקסנית כרטיסים לטיסת "אמריקן" ושבה לאוסטין. לדבריה, לא קיבלה החזר או התנצלות מ"יונייטד".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר