ומי מגייסת תרומות לאונר"א? בתה החורגת של סגנית נשיא ארה"ב

אלה אמהוף, בתו של בעלה היהודי של קמלה האריס, פרסמה לינק לתרומות לארגון הסיוע שעובדיו השתתפו בטבח ב-7 באוקטובר • הצעירה הורידה את הקישור לאחר פנייה לבית הלבן בנושא

אלה אמהוף ואמה החורגת קמלה האריס. צילום: ויקיפדיה

סערה בבית הלבן: אלה אמהוף, בתה החורגת של סגנית הנשיא קמלה האריס, גייסה כספים בפומבי לסוכנות האו"ם אונר"א, זאת לאחר שנחשף כי עובדי הסוכנות היו מעורבים במעשי הטבח ב-7 באוקטובר.

אמהוף, מעצבת טקסטיל ואושיית רשת בזכות עצמה, פרסמה לינק לעמוד התרומות של ארגון הסיוע בשפה האנגלית. הדבר חולל סערה קטנה בכלי התקשורת בארצות הברית, בעיקר משום שאפילו ממשל ביידן עצמו עצר את המימון לארגון לאחר שהתבררה מידת המעורבות של עובדיו בחמאס ובמעשי הטבח שלו.

אמהוף הורידה את הקישור לאחר שהעיתון האמריקני "ניו יורק פוסט" פנה לבית הלבן לקבלת הסברים על התנהלותה. מארגון "משמר האו"ם", שפועל לחשוף את פעולותיה של הסוכנות נכתב: "אנו מפצירים בגברת אמהוף ללכת לאתר האינטרנט שלנו ולראות כיצד אונר"א מקדמת באופן עקרוני ושיטתי  טרוריזם ג'יהאדיסטי ומעשי טבח של יהודים".

בין עובדי אונר״א שלקחו חלק במתקפת השבעה באוקטובר, צילום: דובר צה"ל

"אני בטוחה שאם גברת אמהוף הייתה מבינה איך אונר"א מקדמת שנאה ורצח, היא הייתה מפסיקה לגייס כספים עבורם והייתה מתנצלת לקורבנות כמו איילת סמאנו, שבנה בן ה-21 יונתן נחטף על ידי עובד אונר"א ב-7 באוקטובר", נכתב בהודעת הארגון.

לא מדובר בפעם הראשונה שנחשף כי אמהוף גייסה כספים עבור ארגונים פרו פלשתיניים. בחודש צמבר היא סייעה לגייס כמעט 8 מיליון דולרים לרצועת עזה דרך ארגונים שונים וחוללה סערה. אמהוף היא בתו של "הג'נטלמן השני", דאג אמהוף, יהודי בדתו ונחשבת קרובה מאוד לאמה החורגת האריס.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר