מפגן תמיכה נוסף ומרשים בהיקפו בתוך יממה בניו יורק - מול פעילים פרו-פלשתינים

על רקע מתקפת הטרור של חמאס ופעילות ישראל ברצועה: מאות מפגינים בשעה זו מתאספים מול הקונסוליה הישראלית בניו יורק, תומכי ישראל מול פעילים פרו-פלשתיניים • כוחות הביטחון המקומיים יצרו חוצץ בין קבוצות המפגינים

הפגנת התמיכה בישראל בניו-יורק, הערב. צילום: ללא

מפגן תמיכה: בשעה זו מתאספים מול הקונסוליה הישראלית בניו יורק תומכי ישראל מול פעילים פרו-פלשתיניים במחאות שונות על רקע מתקפת הטרור של חמאס ופעילות ישראל ברצועה.

הערב באוקראינה: מפגני תמיכה בישראל // רשתות חברתיות

בצמוד למטה האו״ם, התאספו כמאות תומכי ישראל, ביניהם כמות גדולה של ישראלים המתגוררים בעיר, עטופים עם דגלי ישראל במפגן תמיכה שני מרשים בהיקפו בתוך יממה. ראש עיריית ניו יורק, אריק אדמס, הגיע למפגן התמיכה והדליק נרות זיכרון. 

ראש עיריית ניו יורק אריק אדמס, צילום: רונן ריק



כוחות הביטחון המקומיים יצרו חוצץ בין קבוצות המפגינים כאשר מפגינים אנטי-ישראלים נעמדים מהצד השני של הרחוב וקוראים בגנות ישראל.

תומך פרו-פלשתיני בהפגנה בניו-יורק, צילום: AFP

הפגנת התמיכה בניו יורק מגיעה בהמשך לתמיכה והסולידריות שמפגינות מדינות רבות בעולם בישראל בימים האחרונים. 82 מדינות פרסמו הודעות גינוי למתקפת הטרור של חמאס, רבות גם תמכו בזכות ישראל להגן על עצמה. דגלי ישראל וצבעי הדגל הלאומי מתנוססים ומוקרנים באתרים שונים ברחבי העולם ומביעים תמיכה בישראל. צבעי דגל ישראל הוקרנו על הבית הלבן הלילה (בין שני לשלישי).

צבעי דגל ישראל בבית הלבן,
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר