תאילנד: השף המפורסם נידון למאסר עולם לאחר שרצח וביתר תייר

דניאל סנצ'ו ברונצ'לו, כוכב יוטיוב ובנו של שחקן מפורסם מספרד, הורשע ברצח בכוונת תחילה • הצעיר טען כי הרג את הקורבן, אזרח קולומביה, לאחר שניסה לתקוף אותו מינית

השף הספרדי דניאל סאנצ'ו ברונצ'לו מובא למשפטו בתאילנד. צילום: אי.פי.איי

בית משפט בתאילנד הרשיע היום (חמישי) את דניאל סאנצ'ו ברונצ'לו, שף וכוכב יוטיוב מספרד, ברצח בכוונת תחילה של תייר מקולומביה וגזר עליו מאסר עולם.

משפטו של ברונצ'לו הפך לסנסציה בספרד, זאת בשל העובדה שברנצ'ולו הוא בנו של שחקן ידוע, רודולפו סאנצ'ו וההליכים זכו לסיקור נרחב בכלי התקשורת הספרדיים. המשפט התקיים באי סומוי והתקיים תחת אבטחה כבדה של המשטרה המקומית.

 ברונצ'לו, בן 30, הורשע ברצח אדווין ארייטה ארטגה, מנתח פלסטי בן 44 ואזרח קולומביה, במהלך חופשה באי קופנגן במזרח תאילנד. ברונצ'לו טוען כי הדף את ארטגה ממנו לאחר שהקולומביאני ניסה לתקוף אותו מינית. לטענתו של כוכב היוטיוב, ארטגה נפל, נחבט בראשו ומת לאחר דקות ספורות.

שרידי גופתו של אזרח קולומביה מחולצים מנהר בת,



השף הודה בפני בית המשפט כי ביתר את גופתו של ארטגה אך טען כי עשה זאת במצב נפשי קש. הוא הכחיש כי השמיד את דרכונו של הקורבן, ששרידים ממנו נמצאו בסמוך לזירת האירוע.  על פי עדויות מהמשפט,  ברונצ'לו ביתר את גופתו של ארטגה והכניס את החלקים לשקיות זבל, אותן פיזר ברחבי האי התיירותי.

בוסקורן קאוולילד, עורך דינה של משפחת הקורבן אמר כי בני המשפחה מרוצים מגזר הדין וכי על פי החוק יקבלו פיצוי כספי מסוים על האבדן. בנימשפחתו של ארייטה אמרו לפני המשפט כי הם מעדיפים כי ייגזר על ברונצ'לו מאסר עול םוכי הם מתנגדים לעונש מוות לרוצח. עונש המוות בתאילנד קיים עבור מקרים של רצח בכוונת תחילה אך מדובר בגזר דין נדיר יחסית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר