אחרי חצי שנה של חגיגות בשווי 600 מיליון דולר: בנו של האיש העשיר בהודו מתחתן

אננט אמבאני, בנו של מוקש אמבאני, יינשא לרדיקה מרצ'נט, בת למשפחת הון בעצמה, בטקס שיימשך ארבעה ימים ויעלה עשרות מליוני דולרים • בין האורחים שצפויים להגיע: הילארי קלינטון, קים קרדשיאן, דיוויד בקהאם ובוריס ג'ונסון

בני משפחת אמבאני בתפילה לקראת החתונה. צילום: רויטרס

חושבים שאתם הגזמתם עם כמה שהוצאתם על החתונה? תתכוננו להרגיש קצת יותר טוב עם עצמכם. לאחר חצי שנה של חגיגות שעלו לא פחות מ-600 מיליון דולרים וכללו הופעה של ריאנה, בנו של האיש העשיר בהודו סוף סוף קושר את הקשר הסופי בנישואיו.

אננט אמבאני הוא בנו של מוקש אמבאני, האיש העשיר בהודו שהונו מוערך ב-120 מיליארד דולרים. התעשיין הגיע מרקע צנוע יחסית ועשה את הונו בעצמו, אך יש גם ביקורת בהודו על קשריו של אמבאני עם בכירים בממשל בניו דלהי.

קים קרדשיאן מגיעה לחתונת הענק של משפחת אמבאני בהודו רויטרס

משפחת החתן ידועה ככזו שאוהבת להראות את הונה לעולם. בני המשפחה מתגוררים בגורד שחקים בן 27 קומות בלב העיר מומבאי ובשנת 2018 קיימו את החתונה היקרה ביותר בהיסטוריה של הודו עד אז, כשבת המשפחה התחתנה באירוע שעלה לא פחות ממאה מיליון דולרים.

בני הזוג אננט אמבאני ורדיקה מרצ'אנט, צילום: רויטרס

השנה החליטו במשפחת האצולה הפיננסית לשבור את השיא באירוע מתגלגל וארוך שבשיאו טקס חתונה שיימשך ארבעה ימים. במהלך החצי שנה שקדמה לחתונה התקיימו אינספור אירועים ראוותניים, בהם הופעתו של הזמר ג'סטין ביבר שעלתה לא פחות מעשרה מיליון דולרים.

גורד השחקים של משפחת אמבאני מואר לכבוד החתונה,

התקשורת בהודו התגייסה לתעד כל פרט ואירוע משני הקשור לחתונת הענק. המדובר לא רק בהפגנת כוח של המשפחה העשירה במדינה אלא נישואים של שתי משפחות מרובות הון. הכלה, רדיקה מרצ'נט, מגיעה גם היא מאצולת הממון של הודו. בכלי התקשורת בהודו טענו כי חצי השנה שקדמה לחתונה עלתה סכום מדהים של 600 מיליון דולרים, כמחצית אחוז מהונה של המשפחה.

שיירה חגיגית ברחוב המקושט סמוך לגורד השחקים של משפחת אמבאני,

טקס החתונה יחל היום בעיר מומבאי במה שהתקשורת המקומית מכנה "החתונה המלכותית של הודו". ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי, צפוי להגיע ולברך את בני הזוג לצד שורה של סלבריטאים מרחבי העולם בהם קים קרדשיאן, דיויד בקהאם, טוני בלייר, הילארי קלינטון ובוריס ג'ונסון. על פי השמועות הזמרת אדל והראפר דרייק צפויים להופיע בחתונה.

רחוב מקושט לכבוד החתונה במומבאי,

להודו יש מסורת ארוכה של חתונות מנקרות עיניים בהם משתתפים אלפים, גם בני המעמד הפשוט. גם בחגיגתם של בני הזוג צפויים להשתתף מאות אלפים מתושבי מומבאי שהוזמנו למתחמים נפרדים בהם יוגשו מזון ושתייה ללא הגבלה, מסורת שמדגישה את פערי הענק הקיימים בחברה ההודית בין המוני הנזקקים לבעלי ההון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר