הפיליפינים: נמצא רכב הקשור לישראלי הנעדר במדינה וזוגתו

המשטרה במדינה טוענת כי מצאה רכב ששימש חשודים בפרשת היעלמות מלכת היופי ובן זוגה הישראלי • במדינה סבורים כי הנעדר, יצחק כהן, הסתבך בעוקץ

כוחות המשטרה סמוך לרכב שאותר. צילום: משטרת הפיליפינים

המשטרה בפליפינים טוענת כי איתרה כלי רכב בו השתמשו חשודים בפרשת היעלמותו של אזרח ישראל, יצחק כהן, וזוגתו מלכת היופי המקומית ג'נבה לופז.

על פי דיווח ברשת חדשות מקומית, רכב אותר בפעולה של הסוכנות לאיתור ומלחמה בפשיעה, זאת בעקבות מידע מודיעני שהגיע ממודיע של המשטרה. הרכב נמצא נטוש ליד כביש מהיר סמוך לעיר טרלק הממוקמת באי לוזון, צפונית לבירה מנילה.

יצחק כהן, ישראלי בן 37 נעדר מזה שבוע וחצי יחד עם זוגתו הפיליפינית ג׳נבה לופז. המידע אודות היעדרות של השניים הגיע למשטרה המקומית בעקבות פניה של אחותה של לופז שסיפרה שהשניים היו אמורים להיפגש עם איש עסקים, כך לפי הדיווחים בתקשורת המקומית.

יצחק כהן (37) וארוסתו ג'נווה לופז (27), צילום: באדיבות המשפחה

עוד עולה מהדיווחים בפיליפינים, כי רכבם של השניים נמצא שרוף בצד הדרך, שם גם נמצאו מסמכים שרופים של השניים שנכון לעכשיו כאמור, מוגדרים כנעדרים.


במשרד החוץ הישראלי מאשרים את הפרטים ומטפלים בנושא. ממשרד החוץ נמסר כי "המקרה מוכר ומטופל על ידי שגרירות ישראל במנילה והמחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ. קונסול ישראל בפיליפינים מטפל בנושא מול הרשויות המקומיות והמחלקה לישראלים בחול נמצאים בקשר עם המשפחה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר