סגן מזכ"ל חיזבאללה נעים קאסם. צילום: רויטרס

הפרשן הערבי שצפה את חיסולי נסראללה וסינוואר: "נעים קאסם, תכין את הצוואה שלך"

לאחר שחזה את חיסולי בכירי ארגוני הטרור, הפרשן הלבנוני-סעודי עלי אל-חוסייני נתן תחזית חדשה - הפעם לגבי גורלו של סגן מזכ"ל חיזבאללה • "נעים קאסם הוא בחור טוב, חמוד, עם בייבי פייס, אבל הוא נכנס לתפקיד שגדול עליו, ומשחרר איומים", טען • הוא המשיך והדגיש: "הוא בהכרח ילך, ואיתו ההנהגה החלופית"

[object Object]

הפרשן הלבנוני-סעודי עלי אל-חוסייני, שצפה את החיסולים של נסראללה וסינוואר, נתן הערב (שלישי) תחזית חדשה, הפעם לגבי גורלו של סגן מזכ"ל חיזבאללה, נעים קאסם, שלטענתו, יחוסל בקרוב.

"נעים קאסם הוא בחור טוב, חמוד, עם בייבי פייס, אבל הוא נכנס לתפקיד שגדול עליו, ומשחרר איומים", פתח אל-חוסייני את דבריו, והוסיף: "אני אומר לו - תכין את הצוואה שלך. לחיזבאללה יש חמישה מרכזי פיקוד בדאחייה. בראשון חוסלו נסראללה ומי שהיה איתו. בשני, חוסל האשם ספי א-דין, והשלישי - יהיה שייח' נעים - הוא בהכרח ילך, ואיתו ההנהגה החלופית".

כאמור, כשלושה ימים לפני מותו, אל-חוסייני הזהיר את מנהיג חיזבאללה נסראללה מחיסולו. במילים כמעט זהות, הוא תיאר את נבואתו: "אני אומר לנסראללה, תכתוב את הצוואה שלך, כי מי שקנה אותך - מכר אותך. הפכת היום למטרה מספר אחת. לכן תכתוב את הצוואה שלך והיום אנחנו מדברים ברצינות. זה לא איום. נחכה ונראה. כל החלומות שלך שתיכנס לירושלים הוליכו אותך שולל".

בעולם הערבי התייחסו בהרחבה לדבריו והראיון זכה לשיתופים רבים. "חכמים רואים את העתיד. מוחמד אל-חוסייני הזהיר את חסן נסראללה מחיסול בראיון לערוץ אל-ערביה. הוא אמר לו בכנות - תכתוב צוואה כי איראן מכרה אותך", כתבה פעילת אופוזיציה סורית. מגיש טלוויזיה ערבי-נוצרי כתב: "מילים חשובות שחזו את מותו של נסראללה שאיראן מכרה אותו".

בתוך כך, מספר ימים לפני חיסול סינוואר, העריך אל-חוסייני בראיון לערוץ הסעודי "אל-ערביה": "סינוואר ימות לבדו. הוא לא יצליח להישאר יותר בתוך המנהרות". הוא הוסיף: "ישראל מהמרת על הסבלנות ועל ההתמדה. היא מוכנה להמתין שישה חודשים ויותר. לצבא הזה יש יכולת, סיוע ותמיכה לוגיסטית מבחוץ".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו