הכטב"ם לבית רה"מ: לאחר הדיווח שהירי בוצע בהכוונה איראנית - חזיבאללה קיבל אחריות בלעדית

רשת התקשורת הסעודית "אל חדת'" דיווחה כי קיימת התערבות איראנית באשר לכלי הטייס העוין ששוגר לעבר ביתו של רה"מ • על פי הדיווח, המודיעין הישראלי אישר ידיעה זו • דובר החיזבאללה אישר שהכטב"ם אכן שוגר לעבר מעון רה"מ

נתניהו על רקע חיזבאללה ואיראן. צילום: EPA, עמית שאבי

ערוץ התקשורת הסעודי "אל-חדת'" דיווח היום (שלישי) כי על פי מקורותיו, המודיעין הישראלי אישר את דבר מעורבות איראנית בשיגור מל"ט שנועד לתקוף בשבת האחרונה את ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ובכירים נוספים.

במקביל, דובר חיזבאללה מוחמד עפיף, הודיע באופן רשמי כי ארגון הטרור עומד מאחורי שיגור הכטב"מ לעבר בית רה"מ נתניהו בקיסריה. דובר חיזבאללה נאלץ לקטוע את מסיבת העיתונאים בגלל תקיפות בדאחייה. בין לבין אמר ש"האיומים לא מפחידים אותנו".

הצהרת דובר חיזבאללה בעת אזהרת דובר צהל

דובר חיזבאללה, מוחמד עפיף, פנה לעם בלבנון ואמר: "ההתנגדות שלכם קיימת ופעילה. קווי האספקה חזרו למה שהיו וקצב התקיפות על הישות הציונית גדל מדי יום". עפיף הדגיש כי עדיין אין בידי חיזבאללה שבויים של צה"ל אך אמר כי "בקרוב יהיו".

דובר ראש הממשלה אישר כי הכטב״ם ששוגר לקיסריה נועד לפגוע בביתו של רה"מ, וציין כי נתניהו ורעייתו לא היו במקום. לא היו נפגעים באירוע.

קיסריה, לאחר השיגור אל עבר מעון נתניהו, צילום: שמואל בוכריס

תושב קיסריה סיפר ל"ישראל היום": "היה רעש של בום מבלי שהופעלה אזעקה. כנראה שלא למדו כלום מהכטב"ם שנפל בבסיס ליד בנימינה". תושב אחר אמר: "לא הייתה אזעקה. שמענו בום חזק. זאת שעה שאנשים הולכים לבית הכנסת. במזל אף אחד לא נפגע. זה היה יכול להיגמר רע מאוד".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר