לאחר הודעת צה"ל: בלבנון מדווחים על ארבעה הרוגים בתקיפות בביירות

בסוכנות הידיעות "רויטרס" דווח כי שלושה מבוגרים וילד נהרגו בתקיפות באזור בית החולים "אל-סחל" שמתחתיו הוקם בונקר של נסראללה - ובו כחצי מיליארד דולר • עוד דווח כי 24 נפצעו • ברשתות הערביות דווח לאורך הלילה על תקיפות נוספות ברובע הדאחייה לצד תקיפות בדרום המדינה וכן בגבולה עם סוריה

תקיפות צה"ל בדאחייה של ביירות AP . צילום: AP

לפחות ארבעה בני אדם נהרגו, ביניהם ילד אחד ועוד 24 נפצעו הלילה (בין שני לשלישי), בתקיפת צה"ל סמוך לבית החולים הממשלתי הראשי של ביירות "אל-סחל", כך דווח בסוכנות הידיעות "רויטרס".

במקביל לתקיפה באזור בית החולים הנמצא באזור אל-ג'נאח בדאחייה, ברשתות הערביות דווח לאורך הלילה על תקיפות נוספות ברובע הדאחייה של ביירות לצד תקיפות בדרום המדינה וכן בגבול סוריה-ולבנון. 

תקיפות צה"ל בביירות, צילום: רויטרס

מוקדם יותר היום דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי חשף כי מתחת למרכז הרפואי הקרוי על שם רפיק אלחרירי שוכן  בונקר תת-קרקעי  של נסראללה בו הוחבא כסף בסך של כחצי מיליארד דולר עבור חיזבאללה. בעקבות ההודעה, צה"ל קרא לאזרחים לפנות את המתחם. 

הבונקר שחשף דובר צה"ל, צילום: דובר צה"ל
לאחר חשיפת הבונקר, מנהל בית החולים אל-סחל הכחיש בפני התקשורת הערבית את הדברים אודות מחסן כספים של חיזבאללה מתחת למרכז הרפואי, וטען כי המקום עוסק רק בטיפול בפצועים ובחולים וכי הוא מתפנה מאנשים. 
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר