מהומות מול משרדי חברת MBC הסעודית בבגדד . צילום: ללא

אלימות ושריפת בניין: הכתבה על ראשי ארגוני הטרור שהובילה למהומה בעיראק

רשות התקשורת העיראקית הודיעה על הקפאת הפעילות של רשת MBC במדינה בעקבות שידור כתבה על ראשי ארגוני טרור שחוסלו איסמעיל הנייה ויחיא סינוואר • בהודעת הרשות נטען כי ההחלטה מגיעה כתוצאה מ"הפרת תקנות התקשורת של הערוץ" • הכתבה הובילה תומכים של המיליציות הפרו-איראניות בעיראק להפגין מול משרדי חברת MBC הסעודית בבירה בגדד

[object Object]

עיראק נגד הערוץ הסעודי: רשות התקשורת העיראקית הודיעה היום (שבת) על הקפאת הפעילות של רשת MBC במדינה בעקבות שידור כתבה על ראשי ארגוני טרור שחוסלו, ביניהם מנהיגי חמאס איסמעיל הנייה ויחיא סינוואר, וכן הבכיר סלאח אל-עארורי.

הכתבה של רשת MBC הסעודית על ראשי ארגוני טרור שחוסלו

ארכי-טרוריסטים אחרים שהוזכרו בכתבה היו מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, מנהיג אל-קאעידה אוסמה בן לאדן ומפקד כוח קודס האיראני קאסם סולימאני. כמו כן, הוזכר סגן ראש "חשד א-שעבי", ארגון הגג של המיליציות השיעיות בעיראק, אבו מהדי אל-מוהנדיס.

בהודעת הרשות נטען כי ההחלטה מגיעה כתוצאה מ"הפרת תקנות שידורי התקשורת של הערוץ באמצעות עבירות והתקפות תדירות על מנהיגי הניצחון וההתנגדות".

כבר בליל שישי, הכתבה הובילה תומכים של המיליציות הפרו-איראניות בעיראק להפגין מול משרדי חברת MBC הסעודית בבירה בגדד ולפרוץ לבניין. ההפגנה הידרדרה לאלימות קשה.

מהומות מול משרדי חברת MBC הסעודית בבגדד

מאות אנשים שרפו חלק מהבניין, שברו דלתות וחלונות, וכן הרסו ציוד תקשורת ומחשבים. אותם מפגינים תועדו כשהם נושאים דגלים של חיזבאללה ושל המיליציות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו