הפרשן הלבנוני, מוחמד אל-חוסייני. ניבא את חיסול סינוואר?. צילום: רשתות ערביות

"סינוואר ימות לבדו": הפרשן הלבנוני הצליח פעם נוספת לצפות את אירועי המלחמה

החוקר הבכיר מוחמד אל-חוסייני טען רק לפני כמה ימים כי מנהיג חמאס לא יצליח להישאר יותר בתוך המנהרות - וימות • לאחר היוודע דבר חיסולו, טען: "זה אישור לאמינות שלנו, אנחנו תמיד שומעים ורואים" • מדובר באותו הפרשן שקרא למזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, להכין צוואה, זמן קצר לפני שהוא אכן חוסל בתקיפה של ישראל בדאחייה הדרומית של ביירות

[object Object]

הפרשן הלבנוני, מוחמד אל-חוסייני, הצליח פעם נוספת לצפות את אירועי המלחמה. החוקר הבכיר העריך שמנהיג חמאס יחוסל מחוץ למנהרות התת-קרקעיות - כבר לפני כמה ימים.

אל-חוסייני, יליד לבנון, היה מי שקרא למזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, להכין צוואה. היה זה זמן קצר לפני שהוא אכן חוסל בתקיפה של ישראל בדאחייה הדרומית של ביירות, בשלהי ספטמבר. והנה, לפני ימים בודדים איש הדת השיעי, המתגורר במפרץ, העריך בראיון לערוץ הסעודי "אל-ערביה": "סינוואר ימות לבדו. הוא לא יצליח להישאר יותר בתוך המנהרות".

הבור שנוצר בדאחייה לאחר חיסול נסראללה (ארכיון), צילום: אי.פי

הוא הוסיף: "ישראל מהמרת על הסבלנות ועל ההתמדה. היא מוכנה להמתין שישה חודשים ויותר. לצבא הזה יש יכולת, סיוע ותמיכה לוגיסטית מבחוץ". בפוסט שכתב אתמול (חמישי) ברשת X על אותה פרשנות ציין אל-חוסייני: "כך נהרג סינוואר. אישור לאמינות שלנו. חזרנו על דברינו לגבי סופו של סינוואר וזה מה שקרה. אנחנו תמיד שומעים ורואים".

 

כאמור, לאחר חיסול נסראללה, בעולם הערבי התייחסו בהרחבה לדבריו והראיון ברשת "אל-ערביה" הסעודית, בו הזהיר את מנהיג חיזבאללה מחיסולו, זכה לשיתופים רבים. "חכמים רואים את העתיד. מוחמד אל-חוסייני הזהיר את חסן נסראללה מחיסול בראיון לערוץ אל-ערביה. הוא אמר לו בכנות - תכתוב צוואה כי איראן מכרה אותך", כתבה פעילת אופוזיציה סורית. מגיש טלוויזיה ערבי-נוצרי כתב: "מילים חשובות שחזו את מותו של נסראללה שאיראן מכרה אותו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו