דיווח: מפקד כוח קודס לקה בהתקף לב במהלך חקירתו בגין קשריו עם ישראל

איסמאעיל קאאני נחקר בחשד שקיים קשר מודיעיני עם ישראל, ובשל כך נחקר היום בטהרן • במהלך החקירה חש קאאני בלחץ - שהוביל לבסוף להתקף לב • גם ראש לשכתו של קאאני חשוד ביצירת קשר עם ישראל

איסמעיל קאאני. צילום: רויטרס

רשת סקיי ניוז בערבית דיווחה היום (חמישי) ממקורותיה כי מפקד כוח קודס במשמרות המהפכה, איסמאעיל קאאני נחשד בכך שקיים תקשורת עם ישראל. על פי הדיווח, קאאני נחקר בקשר לפירצה מודיעינית ולקה בהתקף לב במהלך החקירה ובהמשך פונה לבית החולים. עוד דווח ברשת "סקיי ניוז" כי גם ראש הלשכה של קאאני חשוד בתקשורת עם ישראל. לפרסום אין אישור ממקור אחר.

בימים האחרונים דווח כי קאאני היה אמור לקבל עיטור כבוד מטעם המנהיג העליון באיראן עלי חמינאי, זאת לאחר שדוברי משמרות המהפכה טענו כי הוא בריא ושלם. קודם לכן נטען כי הוא היה בביירות יומיים לפני חיסולו של נסראללה בשלהי ספטמבר.

איסמעיל קאאני וחמינאי, צילום: Getty Images

על פי דיווחים בשבוע שעבר קאאני לא יצר קשר עם המשטר האיראני במשך ימים מאז התקיפה בדאחייה נגד בכיר חיזבאללה השאם ספי א-דין, שיועד לרשת את נסראללה. ב"ניו יורק טיימס" דיווחו כי קאאני ביקר במטה חיזבאללה בביירות לפני התקיפה. בתחילת השבוע התייחס סגנו של קאאני, אריאג' מסג'די לדיווחים ואמר כי מפקד הכוח במצב טוב ומבצע את עבודתו: "רבים שואלים איפה קאאני, הוא בריא ופעיל", אמר מסג'די ביום ראשון האחרון. 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר