דיווח: אף אחד בחיזבאללה לא מועמד כרגע לרשת את נסראללה

העיתון הסעודי "א-שרק אל-אווסט" דיווח כי ההנהגה הנוכחית בארגון הטרור בלבנון היא "היא הנהגה משותפת" • לפי דיווחים, יעד התקיפה בדאחייה בסוף השבוע היה מחליפו המיועד של מזכ"ל חיזבאללה, האשם סאפי א-דין, שלפי מקורות שהה במקום • מי שהיה אמור להיות המחליף של המחליף הוא איברהים אמין א-סייד

חסן נסראללה (ארכיון). צילום: רויטרס

חוששים להיות היעד הבא?: העיתון הסעודי "א-שרק אל-אווסט" דיווח ממקורותיו כי אף אחד בחיזבאללה לא מועמד כרגע לרשת את נסראללה, לא ספי א-דין, לא א-סייד ולא אף אחד אחר, שכן ההנהגה הנוכחית היא "היא הנהגה משותפת".

האשם סאפי א-דין, ראש המועצה המבצעת בחיזבאללה, צילום: רשתות ערביות

לפי דיווחים, בתקיפה בלילה שבין חמישי לשישי בדאחייה שבביירות, יעד התקיפה היה האשם סאפי א-דין, ראש המועצה המבצעת בחיזבאללה.ספי א-דין, הוא מי שאמור להיות מחליפו של מזכ"ל חיזבאללה שחוסל, חסן נסראללה

סוכנות הידיעות "רויטרס" דיווחה מפי מקורות לבנוניים כי התקיפה הנוכחית היא הגדולה ביותר מאז חיסולו של נסראללה. העיתון הלבנוני "א-נהאר" מסר כי בתקיפה נעשה שימוש בפצצות חודרות, דומות לאלה שהשתמשו בהן בחיסול מזכ"ל חיזבאללה.

תקיפות צה"ל בביירות, צילום: AFP

מקור ביטחוני לבנוני מסר רשת אל-ג'זירה כי האשם ספי א-דין נכח במפקדה התת-קרקעית שהותקפה על ידי ישראל. הוא הוסיף כי ארגון הטרור איבד קשר היורש המיועד של נסראללה. מקור ביטחוני בלבנון מסר לרשת סקיי ניוז בערבית כי יורשו של נסראללה שהה במקום והסיכוי ששרד אותה אפסי.

בכיר חיזבאללה איברהים אמין א-סייד, צילום: רשתות חברתיות

בתוך כך, איש הדת השיעי-לבנוני מוחמד עלי אל-חוסייני, שמתגורר במפרץ, טען בסוף השבוע כי מי שנכנס לתפקיד המזכ"ל אחרי השאם ספי א-דין, הוא ראש המועצה הפוליטית של חיזבאללה, איברהים אמין א-סייד. בערוץ הסעודי "אל-ערביה" הצטרפו אליו בדיווח על כך.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר