מפקד משמרות המהפכה, איסמעיל קאאני. צילום: רויטרס

דיווח אמריקני: מפקד כוח קודס נצפה לאחרונה במפקדת חיזבאללה בביירות

גורמים איראניים שדיברו עם ה"ניו יורק טיימס" מדווחים על פאניקה בתוך משמרות המהפכה באשר למיקומו של אסמעיל קאאני, ראש זרוע החוץ של הארגון • אתמול נפוצו שמועות לא מאומתות על חיסולו בדאחייה

[object Object]

סימני שאלה עולים סביב מיקומו של מפקד כוח קודס של משמרות המהפכה, אסמעיל קאאני, כשברקע שמועות גוברות ולא מאומתות על חיסולו בתקיפת צה"ל בדאחייה בביירות. 

העיתון האמריקני "ניו יורק טיימס" פרסם מפי גורמים איראניים כי המפקד, החולש על פעילות ארגוני הטרור הקשורים לאיראן ברחבי המזרח התיכון, הגיע לביירות לפני כיומיים ואף ביקר במטה חיזבאללה לפני התקיפה. 

העיתון האמריקני ציטט כלי תקשורת באיראן שתהו על גורלו של המפקד וטענו כי השלטון טרם סיפק מידע לגבי מצבו. עוד דווח, מפי מקורו תבתוך משמרות המהפכה, כי מצבו של קאאני מעלה תחושת אי נוחות גוברת בתוך הארגון, שעדיין מתאבל על חיסולו של מפקד כוח קודס בלבנון, עבאס נילפרושאן, שחוסל יחד עם מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, בשבוע שעבר. 

התמונה הרשמית האחרונה בה נראה הגנרל צולמה במטה חיזבאללה בטהרן, יומיים לאחר חיסולו של נסראללה. מאז לא נראה הגנרל ובאופ ןבולט לא השתתף בנאומו של מנהיגה העליון של איראן, האייתוללה עלי חמינאי. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו