תקיפות חריגות ברחבי ביירות: פיצוצים אדירים בלב הדאחייה, שריפה פרצה באולפן טלוויזיה

צה"ל הודיע על תקיפת יעדי טרור במרחב ביירות • בערוצים ערביים דווח על פיצוצים משניים באזור שכונת בורג' אלבראג'נה המעידים על הימצאות רקטות חיזבאללה במחסני אמל"ח • שריפה פרצה באולפנים של ערוץ "אל-מנאר" השייך לחיזבאללה

רגע התקיפה בדאחייה בביירות בשידור חי באל-ג'זירה// רשתות ערביות

כלי תקשורת ערביים תיעדו הלילה (בין שבת לראשון) פיצוצים אדירים בלב הדאחייה של ביירות, אחרי סדרת תקיפות נוספת של צה''ל, שאישר כי הוא "תוקף יעדי טרור של חיזבאללה במרחב ביירות". 

השדרנים בערוצים הערביים ציינו כי הפיצוצים המשניים באתר באזור שכונת בורג' אלבראג'נה, מעידים על הימצאות רקטות של חיזבאללה במחסני אמל"ח. גם בתיעודים עצמם ניתן היה לראות את ראשי הנפץ מתעופפים לכל עבר.

לפני התקיפה דובר צה''ל בערבית, סא"ל אביחי אדרעי, הזהיר תושבים בדאחייה להתפנות ממבנים סמוכים למתקני חיזבאללה. "אזהרה דחופה לתושבי רובע הדאחייה בבירות", נכתב, "לכל מי שנמצא בבניינים המסומנים במפה והמבנים הסמוכים להם בשכונת בורג׳ אלברג׳נה, אתם נמצאים בסמוך למתקני חיזבאללה שצה״ל עומד לפעול מולם בקרוב".

עוד ציין אדרעי: "למען שלומכם ושלום בני משפחתכם, עליכם לפנות את המבנים הללו באופן מיידי ולהתרחק מהם למרחק של לפחות 500 מטר". 

בתוך כך, בלבנון דווח על שריפה שפרצה באולפנים של ערוץ "אל-מנאר" השייך לחיזבאללה ומשדר את תעמולת הארגון. 

בהלה בביירות: תושבים נמלטים מלב הדאחייה// רשתות ערביות

כתב סוכנות הידיעות AFP דיווח על עשרות תושבים ברחובות הדאחייה, שנשאו תיקים וברחו רגלית או על אופנועים, בעוד הפיצוצים מהדהדים מאחוריהם. עוד תיעדו תושבים מתפנים במחנות הפליטים סברה ושתילה מתפנים אחרי התקיפות בדאחייה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר