מתרבים הדיווחים: יורשו של נסראללה האשם סאפי א-דין חוסל בתקיפה ברובע הדאחייה

מקור לבנוני מסר ל"רויטרס" כי לא היה ניתן ליצור קשר עם ספי א-דין מאז התקיפה • מקור נוסף אישר לרשת סקיי ניוז בערבית אישר כי ראש המועצה המבצעת בחיזבאללה נכח במפקדה בביירות שהותקפה בין חמישי לשישי • מקורות ישראלים הוסיפו כי ייתכן שחוסל ישירות בתקיפה או מחנק לאחר מכן • בערוץ סעודי דווח שישראל אישרה את חיסולו של סאפי א-דין ושל כל מי שהיה לצידו

האשם סאפי א-דין, ראש המועצה המבצעת בחיזבאללה. צילום: רשתות ערביות

הערוץ הסעודי אל-חדת' דיווח היום(שבת) כי האשם ספי א-דין, יורשו המיועד של חסן נסראללה נהרג יחד עם עוזריו, גורמים איראנים ומפקדי שטח בחיזבאללה. מקור ביטחוני לבנוני מסר לסוכנות הידיעות "רויטרס" כי לא היה ניתן ליצור קשר עם ספי א-דין מאז התקיפה.

מוקדם יותר היום מקור ביטחוני בלבנון מסר לרשת סקיי ניוז בערבית כי יורשו המיועד של חסן נסראללה נכח במקום התקיפה בדאחייה בין חמישי לשישי והסיכוי ששרד אותה כמעט ולא קיים "הקושי למצוא את סאפי א-דין נובע מעוצמת הפגיעה וההרס הרב באיזור", הוסיף המקור.

לא יספיק לרשת את נסראללה? זהו האשם ספי א-דין

כמו כן, מקורות ישראלים אמרו לרשת: "על פי ההערכות, סאפי א-דין חוסל ישירות בתקיפה או מחנק לאחר מכן. אנחנו עדיין זהירים, ישראל עוד לא השיגה הוכחות חותכות למותו״.

מקורות ביטחוניים מסרו לערוץ הלבנוני "אל-ג'דיד" כי לחיזבאללה עדיין לא הגיעו ידיעות הקשורות לספי א-דין ואין מידע לגבי גורלו בגלל "קשיי תקשורת".

צה"ל תקף באופן ממוקד בדאחייה // רשתות ערביות

הלילה, מקורות מסרו לערוץ הסעודי אל-חדת' כי ישראל אישרה את חיסולו של סאפי, ראש המועצה המבצעת בחיזבאללה, וכל מי שהיה איתו. המשמעות היא שגם ראש המודיעין בארגון הטרור, חוסיין הזימה, שלפי דיווחים שהה עם ספי א-דין בבונקר, חוסל בתקיפה בערב חמישי בדאחייה של ביירות.

מטוסי חיל האוויר הטילו בין חמישי לשישי פצצות במשקל כולל של 73 טונות על הבונקר באל-מריג'ה שברובע הדאחייה, שהוגדר "מפקדת המודיעין הראשית" של חיזבאללה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר