דיווח: צה"ל תקף בניין במחנה פליטים פלשתיני ליד טריפולי - חוסל בכיר חמאס בלבנון

בלבנון מדווחים על סיכול ממוקד לבניין כבן 7 קומות בצפון המדינה • על פי דיווחים, ישנם פצועים ומחוסלים במקום • חמאס הודיע כי סעיד עטאללה עלי, מנהיג הזרוע הצבאית של הארגון במדינה, חוסל בתקיפה

תיעוד מאזור התקיפה בטריפולי שבלבנון

רשתות המזוהות עם חיזבאללה דיווחו הלילה (בין שישי לשבת) על תקיפות של ישראל בלבנון. על פי דיווחים, מדובר בסיכול ממוקד לעבר בניין בן שבע קומות במחנה בדאווי בעיר טריפולי.

תקיפה ממוקדת לעבר דירה במחנה אלבדאווי שבעיר טריפולי // רשתות ערביות

תיעוד מזירת התקיפה במחנה הפליטים הפלשתיניים בלבנון // רשתות ערביות

תיעוד מזירת התקיפה במחנה בדאווי בלבנון // רשתות ערביות

ברשת "אל-מיאדין" הלבנונית, שמזוהה עם חיזבאללה, דווח כי חיל האוויר הישראלי תקף בניין במחנה הפליטים הפלשתיני בדאווי, בצפון לבנון. עוד דווח על פצועים שחולצו עד כה מהדירה שהותקפה. 

אחרי הדיווחים שלפיהם ארבעה בני משפחה נהרגו בתקיפת צה"ל במחנה הפליטים בדאווי, חמאס הודיע כי סעיד עטאללה עלי, מנהיג הזרוע הצבאית של הארגון בלבנון, נהרג בתקיפה. עוד מסר ארגון הטרור כי אשתו ושני ילדיו נהרגו לצידו. 

דיווח על תקיפה ממוקדת על בניין במחנה בדאווי בלבנון, צילום: רשתות ערביות
תקיפה בעיר טריפולי שבלבנון, צילום: רשתות ערביות

בתוך כך, דווח על שתי תקיפות נוספות של ישראל בדאחייה בביירות. מוקדם יותר דווח כי צה"ל תקף בשכונת אל-עביאד.

במקביל לתקיפות, במרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם, ארגון המזוהה עם האופוזיציה היושב בלונדון, דווח על שני פיצוצים בעיר תדמור, באזור המזרחי של מחוז חומס שבמערב סוריה. לפי הדיווח, אחד מהפיצוצים אירע בתוך האנגר בסביבת שדה התעופה הצבאי של המשמש כמחסן נשק, והשני בבניין בן שתי קומות במרחק קילומטר מהאנגר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר