דיווח סעודי: ישראל אישרה את חיסולו של מי שסומן כיורשו של נסראללה

מקורות מסרו לערוץ "אל-חדת'" כי בישראל אישרו את החיסול של ראש המועצה המבצעת בחיזבאללה, האשם ספי א-דין וכל מי שהיה איתו • המשמעות היא שגם רא שהמודיעין של ארגון הטרור חוסל בתקיפה

ההרס בביירות. צילום: אי.פי

מקורות מסרו הלילה (בין שייש לשבת) לערוץ הסעודי אל-חדת' כי ישראל אישרה את חיסולו של ראש המועצה המבצעת בארגון הטרור חיזבאללה, האשם ספי א-דין וכל מי שהיה איתו.

צה"ל תקף באופן ממוקד בדאחייה // רשתות ערביות

המשמעות היא שגם ראש המודיעין בארגון הטרור, חוסיין הזימה, שלפי דיווחים שהה עם ספי א-דין בבונקר, חוסל בתקיפה בערב חמישי בדאחייה של ביירות.

אחרי הדיווח, דובר צה''ל בערבית קרא לתושבים בדאחייה של ביירות להתפנות ולהתרחק ממבנה שנמצא בסמוך למתקני חיזבאללה, שצה"ל יפעל נגדם בזמן הקרוב.

מטוסי חיל האוויר הטילו בין חמישי לשישי פצצות במשקל כולל של 73 טונות על הבונקר באל-מריג'ה שברובע הדאחייה, שהוגדר "מפקדת המודיעין הראשית" של חיזבאללה.

מועצת השורא בחיזבאללה בוחרת בהאשם ספי א-דין כמחליפו של נסראללה, צילום: רשתות ערביות

מוקדם יותר, צה"ל מסר כי חיסל את ראש מערך הקשר של חיזבאללה, מוחמד רשיד סכאפי. לפי צה"ל, מדובר במחבל ותיק ששימש כראש מערך הקשר משנת 2000, היה מקורב לבכירי חיזבאללה, וצבר ניסיון וסמכויות רבות בארגון.

בלבנון דיווחו אמש סמוך לחצות על התקיפות בדאחייה, שאותן כינו "עוצמתיות". הן התרחשו אחרי שדובר צה"ל בערבית, אלוף-משנה אביחי אדרעי, הודיע כי ""תושבים נמצאים ליד תשתיות ואינטרסים של חיזבאללה" צריכים להתפנות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר