צה"ל תקף באופן ממוקד בביירות: דיווח - אחת התקיפות כוונה למרכז המערך הרפואי של חיזבאללה

בערוץ הלבנוני "אל-מיאדין" דיווחו כי התקיפה בוצעה על ידי ספינות קרב של חיל הים • על פי דיווחים אחרים, התקיפה בוצעה באזור שכונה שיעית במרכז העיר • ברשת סקיי ניוז בערבית דיווחו על 3 תקיפות • דובר צה"ל בערבית קרא לתושבים בדאחייה להתפנות ולהתרחק 500 מטר

צה"ל תקף באופן ממוקד בדאחייה // רשתות ערביות

דובר צה"ל אישר הלילה (רביעי) כי הכוחות תוקפים כעת באופן ממוקד בביירות. על פי דיווחים ערביים, התקיפה בוצעה באזור שכונה שיעית במרכז העיר. תושבים סיפרו לתקשורת הערבית שהרגישו רעידות באדמה כתוצאה מהתקיפות של צה"ל.

צפו: פיצוץ בדאחייה - בשידור החי של ערוץ "אל-ערביה"

תיעוד מהפיצוץ בדאחייה בביירות // רשתות ערביות

בלבנון מדווחים כי אחת התקיפות בביירות כוונה למרכז המערך הרפואי של חיזבאללה.

בערוץ הלבנוני "אל-מיאדין" המקורב לחיזבאללה דיווחו כי התקיפה בדאחייה בוצעה על ידי ספינות קרב של חיל הים. בימים האחרונים הותקפו טילי חוף-ים של חיזבאללה.

זירת התקיפה בדאחייה, הלילה, צילום: רשתות ערביות

רשתות המזוהות עם חיזבאללה דיווחו על תקיפות ישראליות ברובע הדאחייה. רשת "סקיי ניוז" בערבית דיווחה כי מדובר בתקיפה שכוונה לשלושה אתרים במקביל בדאחייה. במקביל, דווח על תקיפות נוספות בדרום לבנון.

דיווח לבנוני: אחת התקיפות בביירות כוונה למרכז המערך הרפואי של חיזבאללה

על פי דיווחים ערביים, ישנם לפחות 20 נפגעים בתקיפה שכוונה לדירה במרכז ביירות. הערוץ הסעודי אל-חדת' מדווח על לפחות שבעה הרוגים בתקיפה נגד הדירה של חיזבאללה.

דובר צה''ל בערבית, תא"ל אביחי אדרעי קרא לתושבים בדאחייה להתפנות ולהתרחק 500 מטר, מכיוון שהם נמצאים ליד מתקני חיזבאללה וצה"ל עומד לתקוף.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר