מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה. צילום: רשתות ערביות

"עלה כשאהיד": בחיזבאללה פרסמו הודעה על חיסולו של נסראללה

ארגון הטרור השיעי פרסם הודעה ארוכה המבכה את מותו של מזכ"ל חיזבאללה בתקיפת צה"ל בביירות וקראת לאנשי הארגון להמשיך בדרכו • גם בחמאס סבדו לרב המחבלים בהודעה בה נכתב כי הארגון "זוכר בגאווה את הביוגרפיה המפוארת של השאהיד"

[object Object]

ארגון הטרור חיזבאללה פרסם היום (שבת) הודעה על חיסולו של מזכ"ל הארגון, השיח' חסן נסראללה, לאחר שחוסל בתקיפת חיל האוויר ברובע הדאחיה בביירות אתמול בשעות הערב. 

בהודעה ארוכה שפרסם הארגון נכתב על נסראללה כי הוא "הצטרף לשהידים הגדולים והאלמותיים שלו, שאת מסעם הוא הוביל במשך קרוב לשלושים שנה, שבמהלכן הוביל אותם מניצחון לניצחון, וירש את אדון חללי ההתנגדות האסלאמית ב-1992 עד שחרור לבנון בשנת 2000".

זירת התקיפה על מפקדת חיזבאללה ברובע הדאחייה בביירות // רויטרס

בארגון קראו לאנשיו ללכת בדרכו של נסראללה ולהמשיך את המאבק האלים נגד ישראל. "הנהגת חיזבאללה מתחייבת לשהיד העליון, הקדוש והיקר ביותר במסענו, מלא הקורבנות והקדושים, להמשיך את הג'יהאד שלה בהתמודדות עם האויב, בתמיכה בעזה ובפלסטין, ובהגנה על לבנון והאיתנה והמכובדת שלה". 

גם בארגון הטרור חמאס ספדו לנסראללה בהודעה ארוכה המבכה את מותו. "תנועת ההתנגדות האסלאמית (חמאס) אבלה יחד עם העם הפלסטיני שלנו, עם האומה הערבית והאסלאמית שלנו ויחד עם האנושות החופשית על מות הקדושים של סייד חסן נסראללה, מזכ"ל חיזבאללה, שעלה כשאהיד יחד עם קבוצת חבריו המנהיגים, בקרב על מבול אל-אקצא ובדרך לירושלים, ותמיכת עמנו הפלסטיני והתנגדותו האמיצה בעימות עם האויב הציוני", נכתב בהודעה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו