בשער העיתון הלבנוני "אל-אחבאר": "בוגדנות האויב גוברת, מותו של מפקד הרדואן"

בדיווח טענו כי "ישראל פתחה את הדלת לרמה חדשה של עימות, שתיאלץ את חיזבאללה לאמץ שיטות חדשות" • עוד נטען כי ארגון הטרור עדיין לא השתמש באף אחת מיכולותיו המיוחדות, שישראל שואפת לנטרל באמצעות חיסולים והפצצות

העיתון "אל-אחבאר". צילום: רשתות ערביות

העיתון הלבנוני "אל-אחבאר" המקורב לחיזבאללה פרסם הבוקר (שבת) בעמוד השער שלו את הכותרת: "בוגדנות האויב גוברת, מותו של מפקד הרדואן". במאמר המערכת של העיתון נכתב כי העולם לא צריך כבר הוכחות נוספות לכך שישראל לא מתעניינת בכללים למערכה והיא מצהירה בגלוי שהיא מוכנה לבצע כל פעולה כדי להשיג את מטרתה.

זירת התקיפה בדאחיה, צילום: אי.פי

עוד צוין כי מה שישראל עשתה בתקיפה בדאחייה הדרומית של ביירות, שבה חוסלו בכיר חיזבאללה איברהים עקיל ו-15 מחבלים בכוח רדואן, הוא בבחינת לסגור כל אפשרות לפרק מדיני למלחמה ולפתוח את הדלת ל"רמה חדשה של עימות, שתיאלץ את חיזבאללה לאמץ שיטות חדשות". כמו כן, נכתב כי ישראל עשתה "צעד גדול לקראת עימות כולל עם לבנון", בזמן שאיברהים עקיל ניהל מפגש עם כמה מיועציו בכוח רדואן.

"זה לא הגיוני שישראל תצפה שחיזבאללה ישנה את דעתו אחרי המבצע אתמול", נכתב ב"אל-אחבאר", וצוין כי נסראללה הדגיש בנאומו ביום חמישי כי התמיכה בעזה תימשך. "ישראל מגלה נכונות להמשיך בפעולות האלה ולפנות לכל צעד - לרבות מלחמה קרקעית נגד לבנון. זה פותח את הדלת למציאות שונה בתכלית בשטח".

פינוי פסולת וחיפוש אחר נעדרים בזירת התקיפה בביירות, צילום: רויטרס

בעיתון הלבנוני טענו כי חיזבאללה עדיין לא השתמש באף אחת מיכולותיו המיוחדות, שישראל שואפת לנטרל באמצעות חיסולים והפצצות. נוסף על כך, העריכו ב"אל-אחבאר" כי ישראל תרחיב פעולות אלה בימים ובשבועות הקרובים.

בסוף המאמר נכתב כי ללא קשר למה שישראל תעשה - מהלך המלחמה והעימות יהיו תלויים במה שחיזבאללה יחליט מעתה ואילך.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר