מסר שלישי תוך שבוע: סינוואר שלח איגרת ברכה לחות'ים על שיגור הטיל לעבר ישראל

לפי ערוצים עזתיים, מנהיג חמאס הודה למיליציה הפרו-איראנית מתימן, אשר "שיגרה טילים לעומק הישות הציונית" • סינוואר הוסיף: "הכנו את עצמנו לנהל מערכה של התשה ארוכה אשר תשבור את הרצון המדיני של האויב • בימים האחרונים דווח על הודעות אחרות של "לשכת סינוואר"

יחיא סינוואר ומנהיג החות'ים. צילום: AP,AFP

ערוצים עזתיים דיווחו היום (שני) על מסר ממנהיג חמאס יחיא סינוואר למנהיג החות'ים עבד אל-מלכ אל-חות'י.

תומכי מנהיג החות'ים, עבד אל-מלכ אל-חות'י, צילום: אי.פי.אי

על פי הדיווח, סינוואר מסר כי מתקפת 7 באוקטובר "באה כדי להכות בפרויקט הציוני בפלשתין ובאזור. אנחנו מודים לאנסאראללה (החות'ים) על הסולידריות שלכם, על הרצון האיתן שלכם ועל המסרים שלכם. אני מברך על כך שהטילים שלכם הגיעו אל עומק הישות הציונית וחצו את מערכות ההגנה והיירוט".

התיעוד שפרסמו החות'ים של הטיל ששוגר למרכז, צילום: רשתות ערביות

לפי הדיווחים בעזה, סינוואר הוסיף: "הכנו את עצמנו לנהל מערכה של התשה ארוכה אשר תשבור את הרצון המדיני של האויב, כפי שמבול אל-אקצא (מתקפת 7 באוקטובר) שברה את רצונו הצבאי".

כמו כן, נמסר מטעם סינוואר: "עמנו ברצועת עזה חווה סבל כתוצאה מהתוקפנות והמצור לצד ההתנגדות האמיצה שגדודי אל-קסאם מובילים. גדודי אל-קסאם (הזרוע הצבאית) נלחמו במתקפת 7 באוקטובר ביכולת עילאית וניהלו קרב הגנה לאורך שנה שלמה שהתיש את האויב. המאמצים שלנו אתכם (החות'ים) ועם האחים שלנו בלבנון ובעיראק ישברו את האויב הזה ויביאו עליו תבוסה".

הפצצות צה"ל בעזה, צילום: ללא קרדיט

עוד נטען מטעם מנהיג ארגון הטרור: "אני מרגיע אתכם שההתנגדות במצב טוב ומה שהאויב הכריז עליו הם שקרים ומלחמה פסיכולוגית".

עוד נכתב מטעם סינוואר כי הפעולה של החות'ים שלחה מסר לישראל שהתוכניות שלה להכלה של המערכה בעזה נכשלו, ושהשפעת חזיתות התמיכה (לבנון, תימן ועיראק) נמצאת במגמה מעשית יותר בדרך הכרעת המערכה.

במהלך הלילה אמר בכיר חמאס אוסמה חמדאן, השוהה בחו"ל, כי סינוואר ימסור בקרוב מסר. ההודעה מגיעה אחרי הודעות אחרות מטעם לשכתו של מנהיג חמאס, כביכול, שבהן בירך בין היתר את נשיא אלג'יריה, עבד אל-מג'יד תבון, על בחירתו לתפקידו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר