דיווח: חמאס עדכן את חיזבאללה שהוא מקבל את ההצעה להפסקת אש

נציגי ארגון הטרור נועדו עם נסראללה בביירות • בכיר חמאס אמר לסוכנות הידיעות AFP: "מצפים לתשובות מישראל היום או מחר • ראש המוסד שב מהשיחות בקטאר • ח"כ בני גנץ נועד עם נתניהו: "נתמוך בכל מתווה אחראי להסכם להשבת החטופים"

נתניהו: ״אנחנו מתקדמים לסיום שלב החיסול של צבא הטרור של חמאס״ \ עומר מירןן, לע"מ

חמאס הודיע לארגון הטרור חיזבאללה כי הסכים להצעה להפסקת האש ברצועת עזה, כך דווח היום (שישי) בסוכנות הידיעות רויטרס. על-פי הדיווח נסראללה מטעמו בירך על הצעד. כמו כן, בכיר בארגון הטרור אמר לסוכנות הידיעות AFP כי "הם מצפים לתשובה מהירה מישראל - היום או מחר". 

לשכת ראש הממשלה הוציאה הודעה לפיה בשבוע הבא ייצא צוות להמשך המו"מ וכי עדיין קיימים פערים בין הצדדים. משלחת חמאס בראשות ח'ליל אל-חיה, סגנו של מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר, עדכנה את נסראללה בהתפתחויות השונות בנוגע למשא ומתן המתפתח בפגישה בה נועדו הצדדים בביירות.

רצועת עזה, אמש, צילום: רויטרס

במקביל להתקדמות מצד ארגוני הטרור בחתימה על עסקה להפסקת האש ברצועת עזה, נועד ח"כ בני גנץ עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מוקדם יותר היום והביע את תמיכת מפלגתו בכל מתווה אחראי שיוסכם לשחרור החטופים מידי חמאס. נזכיר, כי מוקדם יותר היום טס ראש השב"כ, רונן בר, לקטאר, זאת במסגרת קידום מאמצי השיחות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר