מחריד: אנשי חמאס ריססו "גנב" על גב פלשתינים - והיכו אותם באלות

ארגון הטרור הפיץ סרטון שבו נראים אנשיו מתעללים באכזריות בתושבי רצועת עזה בטענה שגנבו אוכל • דובר צה"ל בערבית, אל"מ אביחי אדרעי: "זה חמאס וזה היחס שלו לתושבי עזה, שאותם הוא כובש בעודו דואג רק לאינטרס שלו ולכסף האיראני שהוא מרוויח"

אנשי חמאס מכים באלות פלשתינים בעזה. צילום: מתוך טוויטר

הכאוס ברצועת עזה: ארגון הטרור חמאס תיעד והפיץ סרטון התעללות בפלשתינים ברצועה, שאותם האשים בגניבה. בסרטון נראים בריונים רעולי פנים, כשהם מכים באלות ומרססים בספריי בצבע ירוק את גופם של התושבים.

דובר צה"ל בערבית, אל"מ אביחי אדרעי, התייחס לסרטון: "האם אתם יודעים מי הם רעולי הפנים ומי הם הקורבנות שלהם? האם אתם יודעים למה כתבו את המילה 'גנב' על גב הקורבנות? המפלצות רעולות הפנים שמכות את הקורבנות הם אנשי חמאס. הקורבנות הם צעירים תושבי עזה חפים מפשע. הם מואשמים בגניבה מפני שהם רעבים וניסו ככל הנראה לקחת חלק מהאספקה שחמאס גונב".

אנשי חמאס מרססים על גב הקורבנות את המילה "גנב", צילום: מתוך טוויטר

אל"מ אדרעי הוסיף: "זה חמאס וזה היחס שלו לתושבי עזה, שאותם הוא כובש בעודו דואג רק לאינטרס שלו ולכסף האיראני שהוא מרוויח על חשבון אותם עזתים עניים. הם היו נתונים לטרור שלו במשך שנים והכסף הפרסי כבר לא מספיק לו. אז הוא התחיל לגנוב כסף מעניים ורעבים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר