נסראללה מאיים: "לא מפחדים ממלחמה, ישראל תשלם"

מזכ"ל חיזבאללה במסר לאומה הלבנונית ביום השנה הרביעי למותו של קאסם סולימני, בצל האירועים האחרונים בביירות ובסוריה שחיממו את הגזרה • על חיסול בכיר החמאס אמר: "חיסול עארורי הוא פשע מסוכן שלא יישאר ללא תגובה ועונש"

זה הזמן לפעול מולו. נסראללה. צילום: רשתות ערביות

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה נאם היום (רביעי) ביום השנה הרביעי לחיסולו של מפקד כוח קודס האיראני קאסם סולימאני. נאומו של נסראללה מגיע יום לאחר חיסולו בביירות של סגן ראש הלשכה המדינית בחמאס סאלח עארורי. במוקד הנאום - האיום של נסראללה כי "חיסול אל אערורי הוא פשע מסוכן שלא יישאר ללא תגובה וללא עונש, אם ישראל חושבת שהיא תנהל מלחמה על לבנון אז הלחימה שלנו תהיה ללא גבולות והיא יודעת למה אני מתכוון".

נסראללה שלח תנחומים לאיראן על רקע הפיגוע במחוז כרמאן שבו נהרגו עשרות אנשים. כמו כן, התייחס תחילה דווקא לחיסולו של משמרות המהפכה בסוריה מוסאווי, שפעל לדבריו במשך 30 שנה בזירה. כמו כן הוא שלח תנחומים על סלאח עארורי ואנשי חמאס שנהרגו יחד איתו בביירות.

בהמשך, שלח נסראללה תנחומים גם לחות'ים על עשרות ההרוגים שלהם בתקריות האחרונות בים האדום ולשהידים, באזור בכלל ובלבנון בפרט. 

על ישראל אמר: "בניגוד למה שטוען האויב, לוחמינו עדיין נלחמים ליד הגבולות וגדר התיל. ההישגים בשטח בעזה לא נולדו ביום ולא בשנים אלא בלפחות שני עשורים של עבודה. קאסם סולימני היה שותף לכך".

בסך הכל, שבעה חוסלו בתקיפה ביניהם סמיר פנדי, עזאם אל-אקרע, מוחמד זכי שאהין, מוחמד א-ריס, מוחמד בשאשה ואחמד חמוד. נוסף על כך, הירי מלבנון נמשך, כאשר אתמול שני חיילי צה"ל נפצעו באורח קל בלבד מטיל נ"ט ששוגר משטח לבנון. גם היום, תקיפות צה"ל באזורים שונים בלבנון נמשכו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר