צפו בתיעוד משמי דמשק: מקור המזוהה עם האופוזיציה מדווח כי מטוסי קרב ישראלים תקפו יעדים בדרום סוריה, צילום: רשתות ערביות

סוריה טוענת: ישראל תקפה באזור דמשק

על פי הפרסומים, מערכות ההגנה האווירית באזור הופעלו ונשמעו הדי פיצוצים באזור • לאחרונה דווח על חיסול של שני בכירים במשמרות המהפכה בסוריה, בתקיפה שיוחסה לישראל • צפו בתיעוד התקיפה

סוכנות הידיעות הסורית הממשלתית דיווחה הערב (ראשון) כי מערכות ההגנה האווירית הופעלו כנגד תקיפה המיוחסת לישראל באזור דמשק. 

גורם בצבא סוריה מסר כי "ישראל תקפה מכיוון רמת הגולן כמה מטרות באזור דמשק. מערכות ההגנה האווירית הופעלו נגד התוקפנות והפילו כמה מהטילים. נגרם נזק חומרי". 

על פי דיווחים בסוריה, ישראל תקפה באזור א-סיידה זיינב בדרום-מזרח דמשק. עוד דווח כי נגרמו נזקים לבתי מגורים וקרסו כמה קירות בעקבות הפיצוצים. באופוזיציה הסורית נטען כי הותקף גם אזור נמל התעופה דמשק. לפי המרכז הסורי לזכויות אדם, אזורים אלה נחשבים למעוזים של חיזבאללה והמיליציות הפרו איראניות, שכוללים מפקדות ומחסני נשק. מלבד זאת דווח כי הותקפה עמדה של כוח נ"מ. עד כה לא נמסר מידע על אבידות.

גורם בצבא סוריה אמר כי: "ישראל תקפה מכיוון רמת הגולן כמה מטרות באזור דמשק, ומערכות ההגנה האווירית הופעלו נגד התוקפנות והפילו כמה מהטילים. נגרם נזק חומרי".

לפני יותר משבוע דווח בסוריה על תקיפה של חיל האוויר באזור דמשק. בהמשך לכך, איראן הודיעה כי שני קצינים בכירים במשמרות המהפכה חוסלו בפעולה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו