"ציונים מלוכלכים - הגיהנום מחכה לכם": שוטרת בבריטניה הועלתה לשימוע בשל אמירות אנטישמיות

רובי בגום, שהתפרסמה לאחר שתועדה מתעמתת עם מפרי סגר במהלך מגפת הקורונה, התגלתה כצייצנית חסרת שליטה של תוכן אלסאמיסטי ואנטישמי • באחד הציוצים שלה כינתה את שותפיה לעבודה "כופרים" ובאחר חגגה את מתקפת הטרור ב-11 בספטמבר

השוטרת רובי בגום. צילום: משטרת לונדון

שוטרת המשטרה המטרופולינית של לונדון, רובי בגום, הודתה במהלך שימוע שהתקיים ביום שני כי השתמשה בביטויים אנטישמיים ברשתות החברתיות וחגגה את פיגוע ה-11 בספטמבר, עם זאת, למרות שהצנצלה על הדברים, השוטרת טענה כי אין לפטרה בגינם.

במהלך השימוע נחשף כי בגום, שהפכה לוויראלית ומוכרת בשנת 2020 לאחר שהתעמתה עם מפרי סגר הקורונה, כתבה דברים כמו "ציונים מלוכלכים, הגהנום מחכה לכם" והתייחסה לשותפיה הלא מוסלמים לעבודה כ"כופר" או כופרים.

נראה כי השוטרת הצעירה, בת 29, מוסלמית עוטה חיג'אב, היא צייצנית בלתי נלאית והיא כתבה לא פחות מ-25 אלף ציצוים בין השנים 2013 ו-2019. באחד מהם כתבה "שפתיים של כופרים נגעו בספל שלי. אין סיכוי שאני משתמשת בדבר הזה שוב".



טענות חמורות יותר לפיהן בגום קיימה מגע עם נשים ג'יהדיסטיות בשעה שאלו חיו תחת אזורים הכבושים על ידי ארגון הטרור דאעש נבדקו אך לא נמצאה להן כל הוכחה אמינה. בגום הודתה כי השתמשה בשפה מפלה כלפי פקיסטנים, ערבים ולא מוסלמים. בציוץ משנת 2014 התייחסה בגום להוצאה להורג של אלן הנינג בידי ארגון דאעש וכתבה: :הרבה מכם קוראים לשחרר את אלן הנינג. זכרו את האחים והאחיות המוסלמים שנכלאו על ידי הכופרים,.

כשנשאלה על דברים שכתבה על ציונים כמו "לציונים אין לב" או ,ציונים מלוכלכים" היא השיבה כי אינה מתכוונת לכל היהודים שכן לא כל היהודים ציונים והיא התכוונה לממשלת ישראל והפשעים שלה נגד הפלשתינים. "שמעתי את ג'רמי קורבין אומר את זה בפרלמנט ולא ראיתי עם זה שום בעיה. אין לי שום שנאה ליהודים", אמרה בגום במהלך השימוע.

לא ברור מה יעלה בגורלה של בגום אך ייתכן כי היא תודח מהמשטרה או לפחות תושעה משירות בעקבות השימוע.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר