מריח רע: פיצריה בגרמניה אפשרה ללקוחותיה להזמין קוקאין עד הבית

המשטרה בעיר דיסלדורף חשפה מסעדה שמכרה סמים במסווה של משלוחי פיצה • הלקוחות היו מתקשרים למקום ומזמינים "פיצה מספר 40" והקוקאין היה נשלח לביתם

פיצריה וסם מסוכן מסוגן קוקאין, אילוסטרציה. צילום: Gettyimages

פיצרייה בעיר העתיקה של דיסלדורף אשר נודעה במנות המיוחדות שלה, שכללו בתפריט הרשמי בין היתר פיצה עם נוטלה ובננה, או פיצה מטוגנת, הציעה ללקוחותיה בתפריט הלא רשמי גם משלוחי קוקאין.

וכך, כל מי שהתקשר לפיצה וביקש את 'פיצה מספר 40' קיבל בתמורה משלוח עד הבית של האבקה הלבנה שהתבצע על ידי שליח הפיצרייה, "זו הייתה אחת ה'פיצות' הנמכרות ביותר בפיצרייה", ציין אתמול מייקל גראף פון מולטקה, קצין במשטרת דיסלדורף, במסגרת מסיבת עיתונאים שחשפה את הפרשייה.

המידע הראשוני על פיצריית הקוקאין הגיע בעקבות ביקור שגרתי של פקחי עירייה בפיצרייה ושם התגלתה פעילות חשודה אשר לא הריחה טוב ותפסה את תשומת ליבם, והם אלו שהעבירו את המידע הראשוני למשטרה המקומית. כתוצאה מכך המשטרה העירונית פשטה על ביתו של בעל הפיצרייה בחודש מרץ האחרון וכאשר השוטרים הגיעו לביתו, האחרון השליך שקית מלאה בסמים מהחלון ישירות לידי צוות שיטור שהקיף את הבית. בחיפוש נמצאו ברשותו של בעל הפיצרייה 1.6 ק"ג קוקאין, 400 גרם חשיש ו-268.000 יורו במזומן.

בגלל שלבעל הפיצרייה לא היה רישום פלילי הם שחררו את העצור, אשר חזר במהרה לסורו והמשיך בחודשים האחרונים למכור פיצות, כולל את 'פיצה מספר 40'. בעקבות מידע שהמשטרה קיבלה, שכלל גם את הרצון של בעל הפיצרייה למכור את העסק ולעזוב את המדינה, בעל הפיצרייה נעצר בחודש אוגוסט וככל הנראה, המעצר שלו הוביל לשורת מעצרים של 12 חשודים נוספים שהתרחשו במספר ערים בגרמניה בסוף השבוע האחרון, כולל מעצר של מי שחשוד באספקת הסמים ובניהול מנגנון שליחת הקוקאין כחלק מעבודת הפיצרייה. במסגרת המעצר של הסוחר הראשי, צעיר כבן 22 בעל עבר פלילי עשיר אשר ייבא את רוב הסמים דרך מרוקו, נחשפו גם שתי חממות קנביס שכללו 360 צמחים, וכן נמצא נשק, כסף מזומן, וגם רכבים ואביזרים יוקרתיים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר