הרופא הלבנוני שהתלונן על ה"טבח" הישראלי - נפגש עם נשיא איראן

ד"ר מוסא יוסף עלה לשידור בתוכנית אקטואליה פופולרית וסיפר כי 90 אחוזים מהנפגעים שמגיעים לבית החולים בו הוא עובד בדרום המדינה הם ילדים • בתמונה שהעלה לרשת האינסטגרם נראה הרופא לצד המנהיג מכחיש השואה מחמוד אחמדינג'אד

מחמוד אחמדינז'אד וד"ר מוסא יוסף . צילום: רשתות חברתיות

ד"ר מוסא יוסף, רופא שהתראיין לרשות השידור הציבורי בגרמניה, סיפק פרטים מעוותים ולא טרח לחשוף את היותו תומך חיזבאללה, כך פרסם היום (שלישי) ה"בילד" הגרמני.

הרופא, העובד בחדר מיון במרפאה מקומית בדרום לבנון, סיפר לתוכנית "Tagesschau" (חדשות היום) בערוץ הטלווזיה הממלכתי ARD כי ישראל מבצעת מעשי טבח בדרום לבנון. "אלו לא תקיפות צבאיות כמו שהם טוענים אלה סידרה של מעשי טבח", אמר הרופא בשידור.

עוד הוסיף יוסף טענה כי 90 אחוזים מהמפונים לקבלת טיפול בבית החולים בו הוא עובד הם ילדים. על פי הודעת משרד הבריאות הלבנוני, רק 8 אחוזים מכלל הנפגעים בתקיפות צה"ל הם ילדים ולכן מדובר באי סבירות סטטיסטית קיצונים שרוב מוחלט של מטופליו של יוסף הם ילדים.

בעיתון בדקו גם את עמודי הרשתות החברתיות של הרופא וגילו כי הוא אינו מרבה לעסוק בפוליטיקה במרשתת. עם זאת, האיש העלה צילום שלו לצד של נשיא איראן ומכחיש השואה מחמוד אחמדיניג'אד כשהוא נראה גאה ומחייך. התמונה, לטענת העיתון, חושפת את נאמנותו הפוליטית של הרופא, שמתראיין לכלי תקשורת במערב כאזרח נטול השתייכות פוליטית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר