זעזוע בצרפת: בעל הודה בארגון אונס סדרתי של אשתו

דומיניק פליקוט, גבר בן 71, הודה כי יותר מעשור הרדים את אשתו באמצעות סמים, והזמין עשרות גברים לאנוס אותה • במהלך הדיון נחשף כי צילם את המעשים • גיזל, האישה הנפגעת: "במשך 50 שנה חייתי עם גבר שמעולם לא הייתי מדמיינת שיהיה מסוגל לזה"

סקיצה המראה את הנאשם דומיניק פליקוט במהלך משפטו. צילום: אי.אפ.פי
 
ג'יזל פליקוט בדרכה לבית המשפט, צילום: אי.אפ.פי

גיזל, אשתו לשעבר של פליקוט, שיתפה את הטראומה שחוותה: "במשך 50 שנה חייתי עם גבר שמעולם לא הייתי מדמיינת שיהיה מסוגל לזה. בטחתי בו לחלוטין." היא סיפרה כי חששה שהיא מפתחת אלצהיימר או גידול במוח בגלל תסמינים שונים, שהתבררו בדיעבד כתופעות לוואי של הסמים שבעלה נתן לה.

רק 15 מתוך 50 הנאשמים הנוספים הודו באשמת אונס. רוב הנאשמים טוענים כי לא ידעו שהאישה הייתה מחוסרת הכרה, וחלקם אף טענו כי האמינו שמדובר ב"משחק ארוטי". פליקוט הגיב לטענות אלו באומרו: "לא כפיתי על אף אחד, הם באו לחפש אותי. הם שאלו אותי אם הם יכולים לבוא, ואמרתי כן. מעולם לא אזקתי וגררתי אף אחד."

בנוסף לאישומים הנוגעים לאשתו, פליקוט מואשם גם בהרדמה והתעללות בבתו, קרולין, לאחר שנמצאו תמונות חצי עירום שלה במחשב הנייד שלו. הוא הכחיש זאת נחרצות ואמר: "אני יכול להסתכל למשפחתי בעיניים ולומר להם שלא קרה שום דבר אחר."

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר