חשד לאונס מחריד על רקע אנטישמי באחד מפרברי העיר פריז

שלושה צעירים בגילאי 12, ו-13 חשודים באונס צעירה יהודייה בת 12 • הנערה הייתה בקשר חברי עם אחד הצעירים ולא חשפה בפניו את דתה • כשהצעיר גילה זאת, הוא החליט לנקום בה בדרך קשה

חשד לאונס (אילוסטרציה) . צילום: רפאל בן ארי

בגלל דתה: שלושה צעירים בגילאי 12, ו-13 חשודים במעשה אונס בצעירה יהודייה בת 12, בבקורבבואה, אחד מפרברי פריז, בסוף השבוע האחרון. לפי הדיווחים, הנערה הייתה בקשר חברי עם אחד הצעירים ולא סיפרה לו שהיא יהודייה. לאחר שגילה את דתה הוא החליט לנקום על רקע אנטישמי. 

משטרה מחוץ לבית כנסת בפריז (אריכון), צילום: ללא

על פי הדיווח, הוא פגש את הנערה בפארק סמוך לאזור מגוריה, ויחד עם שני חבריו הוביל את הנערה להאנגר נטוש הנמצא בסמוך למשתלה מקומית. השלושה קיללו אותה קללות אנטישמיות, היכו אותה נמרצות ולבסוף אנסו אותה באכזריות, ואף איימו על חייה. למרות זאת, החליט הצעירה להתלונן במשטרה על התקיפה שעברה.

לאחר התקיפה, פנתה הצעירה לקבל טיפול רפואי והגיעה יחד עם הוריה להגיש תלונה בתחנת המשטרה המקומית. בעזרת עדות של חברתה ששהתה יחד איתה לפני מקרה האונס, זוהו שניים מהנאשמים. אתמול הצליחה המשטרה הצליחה לעצור את שלושת החשודים, והיום הם הובאו בפני שופט. אחד מהם הודה לכאורה כי פגע בנערה הצעירה על רקע אנטישמי.

אנטישמיות בפריז, צילום: אי.פי

בהצהרה שמסרה הפרקליטות המקומית, אשר מנהלת את התיק נגד האנסים האנטישמיים, נמסר כי הבקשה להארכת המעצר היא בעקבות, "אונס בנסיבות מחמירות, תקיפה מינית בנסיבות מחמירות, ניסיון סחיטה, פגיעה בפרטיות, איומי מוות, אלימות והעלבות"  - והדגישה כי יש להתייחס באופן מחמיר לעבירות האחרונות בעקבות השתייכות הקורבן לדת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר