לוחמים אוקראינים בבחמוט: "עם ישראל - תומכים בכם"

חיילי כוח סיור הנלחמים בצבא הרוסי בסמוך לעיר למודת הקרבות צילמו סרטון תמיכה בישראל • "אתם נלחמים על אדמתכם, מבינים אתכם באופן מושלם", אמרו הלוחמים בסרטון

לוחמים אוקראינים סמוך לעיר בחמוט. צילום: איי.פי

חיבוק משדה הקרב: לוחמים אוקראיניים שנמצאים בחזית הלחימה מול רוסיה מחוץ לעיר בחמוט פרסמו סרטון תמיכה בישראל. הלוחמים, חיילי גדוד סיור של חיל המודיעין האוקראיני, הביעו תמיכה בזכותה של ישראל להגן על עצמה וקראו "שמע ישראל".

"עם ישראל היקר, בתקופה קשה זו, אנו רוצים לתמוך בכם. אור קטן יכול לגרש חושך גדול. בשם יחידת הסיור, אנו רוצים לתמוך בכם. כפי שאמרנו קודם, אנו מאחלים לכם ניצחון. אנחנו מבינים אתכם בצורה מושלמת. כמוכם, אנו עומדים עכשיו בהגנה על המדינה שלנו וכפי שעליכם כעת לגרש את האויב מאדמתכם, גם עלינו", אמרו הלוחמים בסרטון.

לא מדובר בסרטון התמיכה הראשון שפורסם על ידי לוחמים אוקראינים. צבא אוקראינה פרסם ביום ראשון סרטון רשמי בוא נראים חיילים מקריאים מסרי תמיכה בישראל וקוראים למדינות העולם להתייצב לצידה.

יחידת סיור של צבא אוקראינה ממביעה תמיכה בישראלת במלחמתה בחמאס



נשיא אוקראינה, וולודימיר זלנסקי, התבטא גם הוא בתמיכה בישראל היום. זלנסקי כתב בעמוד הטוויטר שלו: "על ישראל: אני זוכר בימים הראשונים של הפלישה הרוסית לאוקראינה . אלו היו ימים של טרגדיה קשה ביותר עם מאות הרוגים. זה היה קריטי שלא נרגיש לבד. תחושה של תמיכה יכולה לעזור לך להציל את המדינה שלך, את האנשים שלך ואת החיים שלך. בגלל זה אני מפציר במנהיגים לבקר את ישראל ולהראו תאת תמיכתם לעם הישראלי. אני לא מדבר על מוסדות, אלא על תמיכה לאנשים שסובלים מתקיפת מחבלים ומתים היום".

בנוסף, שגריר אוקראינה בישראל, יבהן קורנייצ'וק, ביקר היום בעוטף עזה כדי להביע הזדהות עם התושבים. על פי הודעת השגרירות, עקב ירי כבד במהלך הביקור למשלחת לא הותר להיכנס לכפר עזה

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר