"ידיד אמת": קמפיין למען טראמפ הושק בישראל

הקמפיין הישראלי של הנשיא לשעבר יוצא לדרך בשאיפה להכפיל את אחוזי ההצבעה • יו״ר המפלגה הרפובליקנית בישראל מארק צל: ״לאחר שממשל ביידן הפקיר את ישראל מול החמאס, הגיע הזמן להחזיר לבית הלבן את הנשיא טראמפ – ידידה הגדול ביותר של ישראל״

טראמפ בעצרת בחירות בניו ג'רזי (ארכיון). צילום: רויטרס

הבחירות לנשיאות ארה״ב 2024: המפלגה הרפובליקנית בישראל השיקה את קמפיין הריצה לנשיאות של מועמד המפלגה, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ.

הסלוגן המוביל בקמפיין יהיה ״טראמפ – ידיד אמת של ישראל״, אשר עוצב בצבעי לוגו קמפיין הבחירות האמריקני. זאת, על רקע הביקורת ההולכת וגוברת בקרב ציבור בוחרי המפלגה נגד מדיניות הנשיא הדמוקרטי ביידן כלפי ישראל והמלחמה בארגון הטרור חמאס.

על פי נתוני המפלגה הרפובליקנית בישראל, ישנם כ-500,000 אזרחים אמריקנים בעלי זכות הצבעה בישראל, אשר כ-85% מתוכם מזוהים עם המפלגה הרפובליקנית ובכוחם להשפיע על קולות האלקטורים במדינות ״מתנדנדות״, ואף למעשה להכריע את הבחירות בארה"ב. צוות הקמפיין הישראלי בראשות עו"ד מארק צל, יו"ר המפלגה הרפובליקנית בישראל, יורכב מאריאל סנדר מנהל מטה הבחירות, היועצת האסטרטגית דנה מזרחי, יועץ התקשורת אור עמיאור, רוני ארזי מנכ״ל חברת "משרוקית" דיגיטל וירח טוקר - יועץ לענייני חרדים.

סיסמת הקמפיין למען טראמפ בישראל, צילום: חופשי

בבחירות הקודמות לנשיאות בשנת 2020, אחוז ההצבעה של האזרחים האמריקנים בישראל עמד על 25%, כאשר המפלגה הרפובליקנית הציבה לעצמה יעד להגיע הפעם ל-60% הצבעה בישראל. בעוד כשבועיים ישתתפו ראשי המפלגה בישראל בועידת המפלגה הרפובליקנית בארה״ב כדי לאשרר את מועמדותו של טראמפ ולבחירת סגן הנשיא המיועד.

כמו כן, מציינים במטה המפלגה כי ההרשמה להצבעה בבחירות כבר החלה בכל מדינות ארה״ב, והם קוראים לכלל המצביעים הפוטנציאליים להירשם כבר עכשיו, על מנת לממש את זכותם במועד הבחירה.

יו"ר המפלגה הרפובליקנית בישראל, עו"ד מארק צל: "המונח 'ידידות שלא ניתנת לשבירה' הגיע למבחן דווקא בממשל דמוקרטי, כעת, בזמן המלחמה. לצערנו הרב, התוצאה היא כשלון. ארה"ב תחת ממשל ביידן בחרה לתעדף את קולות הפרו-פלשתינים והפקירה את מדינת ישראל ובטחונה. מדינת ישראל זקוקה היום יותר מתמיד לידיד אמת שניתן להישען עליו, גם בשעת משבר''.

עוד אמר צל כי ''המפלגה הרפובליקנית ראתה תמיד את טובתה של ישראל כאינטרס אמריקני ראשון במעלה וכך יהיה גם בעתיד. כדי שזה יקרה, אנחנו חייבים להירתם לבחירתו של מועמד המפלגה, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ שעמד לימין ישראל בכל שנות כהונתו כנשיא, והוכיח את מחויבותו כידידה הגדול ביותר של ישראל".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר