"חשבתי שאמות": משפחה טוענת כי הוגש לה קוטל חרקים במקום מיץ במסעדה

מרקוס ומישל למין מהעיר פרת׳ באוסטרליה לקחו את בנותיהם לאכול במסעדה • הבנות הזמינו ״מיץ חמוציות״ וקיבלו שמן ״צינטרונלה״ להרחקת יתושים

מסעדה (אילוסטרציה). צילום: Getty Images

תקרית לא נעימה בפרת', אוסטרליה: משפחה יצאה לארוחת ערב שגרתית במסעדה איטלקית ומצאה את עצמה בחוויה לא נעימה במיוחד.

ההורים, מרקוס ומישל למין, הזמינו מיץ חמוציות עבור בנותיהם חנה (11) ואוליביה (12), אך מה שקיבלו היה רחוק מלהיות משקה תמים וטעים.

הזמינו מיץ חמוציות במסעדה וקיבלו רעל במקום, צילום: Getty Images/iStockphoto

"הבנות שלי החלו ללגום מהמשקה ומיד ירקו אותו. הן אמרו 'זה מורעל'", סיפרה מישל למין לרשת ABC האוסטרלית. "אמרתי להן שהן מדברות שטויות, לקחתי את הכוס, ניסיתי ללגום בעצמי וגם אני ירקתי מיד״.

לטענת בני המשפחה, במקום מיץ חמוציות הם קיבלו תמיסה ורודה של שמן ״צינטרונלה״ להרחקת יתושים. לאחר שהריח את הנוזל, מרקוס למין דרש מהצוות במסעדה להראות לו את הבקבוק ממנו הגיע המשקה. לטענתו, בתחילה סירב איש הצוות לשתף פעולה ואמר שמדובר ב"מיץ חמוציות ישן", אך בסופו של דבר הוציא בקבוק מהמקרר.

על הבקבוק, כך נטען, הופיעה תווית המזהירה מפני חומר רעיל. מרכז רעלים יעץ למשפחה למהר לבית החולים לילדים בפרת'.

אוליביה, אחת הבנות, סיפרה לרשת 9 News: "הייתי ממש מפוחדת, לא ידעתי מה זה, ופחדתי שאמות. זה הרגיש כאילו מישהו שפך אש לתוך הבטן שלי והיו לי עקצוצים בידיים וברגליים״.

הבנות סבלו מתסמינים שונים ונשארו בהשגחה בבית החולים במשך שש שעות. הן שוחררו מאז ונחות בבית. מרקוס, אב המשפחה, הגיש תלונה למשרד הבריאות ויצר קשר עם המועצה המקומית. המסעדה מסרה כי היא חוקרת את האירוע.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר