לתשומת לב הנהגים: עקב הנפת גשרי שילוט - כביש החוף ייחסם לתנועה | כל הפרטים

איילון צפון ייחסם הלילה לתנועה בין מחלף רבין ועד מחלף פולג בשל עבודות להנפת גשרי שילוט • לדרכים חלופיות יש להתעדכן ביישומון WAZE או במוקד 8787* • מפת החסימות המלאה

עקב הנפת גשרי שילוט - כביש החוף ייחסם לתנועה. צילום: גדעון מרקוביץ

חברת נתיבי איילון הודיעה כי הלילה (בין ראשון לשני) משעה 23:00 עד שעה 05:00 בבוקר תתבצע חסימה הרמטית בכביש החוף (כביש 2) לכיוון צפון, בקטע שבין מחלף רבין ועד מחלף פולג, בשל עבודות להנפת גשרי שילוט.

איילון צפון ייחסם הלילה לתנועה, צילום: באדיבות חברת נתיבי איילון

החסימה מתבצעת במסגרת העבודות על הפרויקט הלאומי "נתיבים מהירים" של משרד התחבורה, הכולל סלילת נתיבי תחבורה ציבורית ושיתופית לאורך נתיבי איילון וכביש החוף. מטרת הפרויקט היא לאפשר הגעה מהירה בתחבורה ציבורית ושיתופית למוקדי התעסוקה בתל אביב.

אלו הסדרי התנועה הזמניים:

  • כביש החוף (כביש 2) ייחסם לתנועה לכיוון צפון, בקטע שבין מחלף רבין למחלף פולג, כמו כן ייחסמו לתנועה הכניסות לכביש החוף (כביש 2) לכיוון צפון דרך מחלף שמריהו מזרח.
  • התנועה לכיוון צפון מכביש החוף (כביש 2) וכביש איילון (כביש 20) תוסט לכיוון מזרח ולכביש 531. לא תתאפשר כניסה לכביש 2 לכיוון צפון מכיכר געש וצומת יקום.
  • במהלך העבודות לא תפעל תחבורה ציבורית בקטע שבין מחלף רבין למחלף פולג

העבודות מתואמות עם המשטרה שתהיה נוכחת במקום ומתבצעות בשעות הלילה על מנת להקל על הנהגים ולמזער את אי הנוחות, כאשר התנועה תוסט לכבישים מקבילים.

לדרכים חלופיות, מומלץ להשתמש ביישומון WAZE ולעקוב אחר השינויים במוקדי מפעילי התחבורה הציבורית או במוקד כל-קו 8787*.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר