"לצערם של חלק מהתושבים הדתיים": עיריית רמת גן מרחיבה את שירות השאטלים בשבתות

ראש העיר שאמה-הכהן הסביר את הצעד: "האוטובוסים מלאים עד אפס מקום ולא יכולים לעצור בכל התחנות" • על רקע הביקורת שספג מיריביו לבחירות המוניציפאליות, הוא תקף: "העיר שלנו שייכת של כולם, יש פוליטיקאי שמנסה להתסיס" • על פי הנתונים, בסופ"ש האחרון נסעו ב"סבבוס" מר"ג כ-7,700 נוסעים

נהג אוטובוס (אילוסטרציה). צילום: GettyImages

ראש העיר רמת גן כרמל שאמה הכהן הודיע היום (שבת) כי יגדיל את תקציב ה"סבבוס", המיזם העירוני להסעת המונים בסופי שבוע שמחליף את התחבורה הציבורית שלא פעילה בשבתות. "הסבבוס מצליח יותר מדי",  שאמה הכהן הסביר את ההחלטה. "האוטובוסים מלאים עד אפס מקום ולא יכולים לעצור בכל התחנות. הפתרון הוא לעמוד בהתחייבות שלנו ולהגדיל תדירות לפי מידת השימוש וכך יהיה".

על פי הנתונים שפרסם ראש העיר רמת גן, בסוף השבוע האחרון האחרון נסעו ב"סבבוס" 7,705 בני אדם כאשר לפני ארבע שנים היו פחות מאלף נוסעים בממוצע מדי סוף-שבוע. שאמה הכהן ינחה את גזברית העירייה להגדיל את תקציב ה"סבבוס" מתוך עודפי התקציב העירוני כדי להוסיף תדירות שתפחית את זמני ההמתנה בתחנות וכן את הצפיפות.

"פרעה": עימות בין ראש העיר רמת גן לראש עיריית בני ברק // צילום: עיריית רמת גן

"ההודעה הזו תצער לא מעט תושבים דתיים שלצערי לקראת הבחירות יש פוליטיקאי שמנגן להם על הרגשות והאמונה שלהם ומנסה להתסיסם נגדי בשם השבת", טען ראש העיר שאמה הכהן.

"רמתן גן עיר של כולם", ראש עיריית ר"ג שאמה הכהן (ארכיון), צילום: משה שי
הסעות במהלך השבת, קווי שבוס (להמחשה), צילום: מאיה גרין

"רמת גן היא עיר של כולם ושל חיה ותן לחיות. אנו דואגים לצרכי הדת בעיר גם אם חלק מהחילוניים מתנגדים לכך. אם אותו פוליטיקאי פונה אליכם ומנסה להתסיס תשאלו אותו שאלה קטנה אחת: 'אתה מוכן להצהיר שאם תבחר תסגור את הסבבוס?'. אותה שאלה תשאלו אותו לגבי הלהט"ב ולגבי הרפורמה המשפטית''.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר