על שנים רבות של הישגים: זה הזמן לומר תודה לנתניהו

הישגיו הנפלאים של רה"מ לשעבר, הוסטו הצידה ולא קיבלו ביטוי הולם מרוע לב, קנאה וכפיות טובה • בזכות ה"אובססיה" של נתניהו, ישראל היא המדינה הראשונה בעולם לצאת ממגפת הקורונה, הכלכלה הישראלית עוצמתית לפי כל מדד בינלאומי מוכר וכמובן הצלחה בלחימה הבלתי פושרת מול איראן • תקוותי שמחליפיך לא יקלקלו, ותשוב בקרוב

נתניהו מתחסן, צילום: מרים אלסטר - פלאש 90

בשנים 2019 -2021, התקיימו בישראל ארבע מערכות בחירות, כולן בסיסמא "רק לא ביבי". מערכת אכיפת החוק על שלוחותיה, תקשורת שמאל רדיקלי ופוליטיקאים מהונדסי שנאה הצליחו להקים ממשלה ולסיים את כהונת נתניהו כמנהיג מדינת היהודים.

כעת, הגיע הזמן לחזור ולהגיד תודה לנתניהו, על השנים שבהן הוביל את ישראל להישגים מופלאים, שהוסטו הצידה ולא קיבלו ביטוי הולם מרוע לב, קנאה וכפיות טובה. שנאה פסיכופתולוגית של בני אליטות ותיקות ושחוקות, ששוכנעו שנתניהו, בראש "עדר ימני" לקח להם מדינה שהיתה רשומה על שמם בטאבו.

היחס לנתניהו במהלך כהונתו ובסיומה, מזכיר את כפיות הטובה וחוסר הכרת הטוב, לה זכו מנהיגים יהודיים דגולים, החל במשה רבנו ועד ימינו אלה. רק פרספקטיבה היסטורית יודעת להעריך את פועלם. כוכב הצפון של מנהיגים אמיתיים, הם ספרי ההיסטוריה שיכתבו בעוד שנים, ולא פייק פרשנות של פוליתונאים שלא יזכו אפילו להערות שוליים בדפי ההיסטוריה הישראלית.

נתניהו מנהיג אמיתי שתחושת שליחות שפיעמה בו לאורך שנים, העניקה לו כוחות הנפש לעמוד מול רוחות רעות שהעכירו את האוירה וללא הרף הכפישו, השמיצו, שיסו, העלילו, וכיזבו בכל הקשור אליו, למשפחתו, לסביבתו הפוליטית, לציבור שאותו ייצג ולערכים היהודיים בשמם פעל.

נתניהו חושף את ארכיון הגרעין האיראני, 2018, צילום: קוקו

נתניהו מיצב עצמו כקיר ברזל מול פוסט ציונות, פוסט יהדות ופוסט לאומיות, ששאיפתם להפוך את ישראל למדינת כל אזרחיה ולאומיה. הייתי קרוב למנחם בגין ז"ל וראיתי כיצד השמאל מוטט אותו. נתניהו עמד באון ובגבורה ולרגע לא נכנע למנגנוני ההרס והדכאון. כולל עמידה נחושה מול פייק כתבי אישום, תפורים בגסות שנועדו לסייע בהפלתו.

כהונת נתניהו היתה הארוכה ביותר מכל ראשי הממשלה. כולל בן גוריון. מסופקני אם בעתיד הנראה לעין יהיה מי שיעמוד שנים כה רבות בראש המדינה. חבל להשקיע אנרגיית חקיקה בהגבלת כהונת ראש ממשלה.
נתניהו, בנו של היסטוריון דגול הפנים שליהודים אין מקצה שיפורים בהיסטוריה. אסור ליהודים לטעות לרגע בהבנת האיומים והאתגרים העומדים בפניהם. לפני כל מנהיגי העולם זיהה נתניהו את הסכנה בהימצאות נשק גרעיני בידי מדינת טרור.

נתניהו ואדלשטיין בעת קבלת משלוח החיסונים, דצמבר 2020, מוטי מילרוד

יחיד מול כל העולם החל נתניהו את המאבק באירן, גילה לעולם את כוונות הזדון והצהיר שישראל לעולם לא תשלים על כלי נשק להשמדה המונית בידי אלה שרוצים לחסל את הישות הציונית. האירנים מבינים היטב, בכל יום, את המסר.

בשבעים ויותר שנות המדינה יזכרו שלושה ראשי ממשלה שבנו נדבך אמיתי ומשמעותי בתולדותיה. דוד בן גוריון, מנחם בגין ובנימין נתניהו. בן גוריון יזכר כמי שבאומץ לב, ברגע ייחודי בהיסטוריה היהודית והכללית, הכריז על הקמת מדינה יהודית בארץ ישראל, והנהיג אותה בראשית דרכה. מנחם בגין, ירשם לדורות כיהודי שחש את משק כנפי ההיסטוריה בדור האחרון לגלות והראשון לגאולה, חיבר אל מרכבת הגאולה את ישראל השניה שנזנחה בשולי דרכים וחתם על הסכם שלום עם מצרים. בנימין נתניהו יוכר לעד, כמי שתוך עשור שנים הצליח להפוך מדינה קטנה בשולי המזרח התיכון, למעצמה עולמית מוכרת ומוערכת. מעצמה מדינית, כלכלית, מדעית, טכנולוגית וצבאית.

מעולם בתולדות המדינה לא היה ראש ממשלה שפיתח קשרים כה הדוקים עם מנהיגים מובילים בעולם. רוסיה, ארה"ב, סין והודו וכלה במדינות קטנות באפריקה ואסיה. קשרים שגורמים למדינות ערביות להפנים שהידוק קשריהן עם ישראל יכול לסייע להם משמעותית. מדינות ערביות זיהו את העוצמה וכרתו הסכמי שלום והבנה עם ישראל. הנרטיב השקרי כאילו בלי פתרון הבעיה הפלשתינאית לא יכון שלום עם מדינת ערביות, התברר כמוטעה בעליל.

"נקווה שמחליפייך לא יקלקלו", אורן בן חקון

בזכות ה"אובססיה" של נתניהו ישראל היא המדינה הראשונה בעולם לצאת ממגפת הקורונה. הכלכלה הישראלית עוצמתית לפי כל מדד בינלאומי מוכר, ארץ ישראל נבנית הפריפריה והמרכז קרובים מתמיד, ביהודה ושומרון קמות שכונות חדשות ויפות למכביר ורשימת ההישגים עוד ארוכה.

תודה רבה בנימין נתניהו ולרעיתך שרה, שספגה גם היא קיתונות בוז ולא נכנעה, על שנים נפלאות במולד ועל תרומה מיוחדת למדינה. תקוותי שאלה שהחליפו אותך כעת לא יקלקלו את שנעשה ושתשוב במהרה להנהגת המדינה כדי להשלים את משימת הסרת האיום האירני.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר