באופוזיציה לא הגיבו לתקיפה סמוך לביתו של נתניהו; בליכוד תקפו: "שתיקה כהסכמה, תתביישו"

במפלגתו של ראש הממשלה תקפו בחריפות את חוסר התגובה של האופוזיציה על ניסיון הפגיעה בביתו של רה"מ בקיסריה • "במקום לעשות את הדבר הנכון, הם בוחרים לשתוק" • המחנה הממלכתי: "נתניהו - הפסק להתעסק בהודעות דוברות וסירטונים מביכים"

גנץ, נתניהו ולפיד. צילום: אורן בן חקון, יוסי זליגר, מרק ישראל סלם

שיגור הכטב"ם לעבר ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקיסריה, עורר תגובות רבות בקרב חברי הקואליציה, אשר גינו את הניסיון לפגיעה במדינה. אולם תגובות כאלו לא נשמעו מצד חברי האופוזיציה. בעקבות כך מפלגת הליכוד תקפה הבוקר (ראשון) את חברי האופוזיציה של גינו את הניסיון לפגוע ברה"מ. "ברגע האמת הם לא מצליחים להתגבר על פוליטיקה קטנה ואגו גדול. תתביישו".

זירת הפגיעה בקיסריה, צילום: ללא

במהלך השבת חצו שלושה כטב"מים מלבנון לשטח ישראל, כאשר אחד מהם פגע בביתו של ראש הממשלה, שלא נכח במקום. במפלגת הליכוד לא קיבלו בהבנה את אי התגובה של חברי מפלגות האופוזציה.

"כבר יותר מ-24 שעות עברו מאז ניסיון ההתנקשות האיראני בראש ממשלת ישראל, וראשי האופוזיציה יאיר לפיד ובני גנץ לא פרסמו אפילו מילת גינוי אחת נגד אויבינו", תקפו. "במקום לעשות את הדבר הנכון, להתייצב עם עם ישראל ולהציג חזית אחידה נגד אויבינו, הם בוחרים לשתוק, וכידוע- שתיקה כמוה כהסכמה".

מהמחנה הממלכתי נמסר בתגובה: "בזמן שמאות רקטות משוגרות לעבר אזרחי ישראל, כטב"מים משוגרים לעבר בתי אזרחים וסמלי שלטון ובזמן שאזרחים נרצחים וחיילים נופלים - ראש הממשלה עסוק בעצמו ובמס רכוש.

"נתניהו - הפסק להתעסק בהודעות דוברות וסירטונים מביכים. למדינת ישראל אסור להיגרר למלחמת התשה ארוכה - יש להגביר את קצב האש ועוצמתו בלבנון ולהכניס לבנק המטרות נכסים ויעדים של מדינת לבנון, כמי שנושאת באחריות העליונה לכל טרור שיוצא משטחה, ולפעול לתגובה אפקטיבית מול איראן ובהקדם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר