בקואליציה מגיבים לשיגור הכטב"ם למעון נתניהו: "ניסיון לפגוע במדינת ישראל ובסמליה השלטוניים"

בקואליציה הגיבו לשיגור כטב"ם חיזבאללה לעבר בית רה"מ בקיסריה במהלך השבת • "מערכת הביטחון תמשיך לפגוע בכל גורם טרור ותכה בעוצמה כל אויב שפגע או מנסה לפגוע במדינת ישראל", כתב השר גלנט • השרה רגב: "אירוע חמור ביותר שיחייב את מדינת לגבות מחיר מאיראן, הגיע הזמן ללמד אותם לקח" • מיקי זוהר: "סופו של המשטר האיראני האכזרי קרוב מתמיד"

קיסריה, היום. צילום: שמואל בוכריס

פוליטיקאים בקואליציה הגיבו הערב (מוצ"ש) לשיגור כטב"ם חיזבאללה לעבר ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקיסריה מוקדם יותר היום.

"הניסיון לפגוע בראש הממשלה בנימין נתניהו ומשפחתו מיועד לפגוע במדינת ישראל ובסמליה השלטוניים", כתב שר הביטחון יואב גלנט. "מערכת הביטחון תמשיך לפגוע בכל גורם טרור ותכה בעוצמה כל אויב שפגע או מנסה לפגוע במדינת ישראל - פעולותינו בכל רחבי המזרח התיכון הוכיחו זאת עד היום, ויוכיחו זאת גם בעתיד".

קיסריה, היום, צילום: שמואל בוכריס

"ישראל מעמיקה את הישגיה בזירות המלחמה - המשך פירוק החמאס, גריעת היכולות המשמעותית מחיזבאללה וחיסול מנהיגי הטרור שפתחו נגדנו במלחמה. הנסיונות של ארגון חיזבאללה להרתיע אותנו ולמנוע מאיתנו להשיג את מטרות המלחמה - לא יצלח".

שר הביטחון יואב גלנט, צילום: יונתן זינדל/פלאש90

"שלוחיה של איראן שניסו היום להתנקש בחייו של ראש הממשלה נתניהו ובני משפחתו חשפו פעם נוספת את פניה האמיתיות של איראן וציר הרשע אותו היא מובילה", כתב שר החוץ ישראל כ"ץ. "אני מגבה את דברי ראש הממשלה במלואם ומדגיש: מדינת ישראל תמשיך להכות בעוצמה ובנחישות בטרוריסטים ובשולחיהם בכל מקום ובכל זמן, עד להשגת כל מטרותינו".

השרה וחברת הקבינט מירי רגב, צילום: אורן בן חקון

שרת התחבורה מירי רגב כתבה: "בשבת, כטב"מ שוגר על ידי חיזבאללה בנסיון לרצוח ראש הממשלה. זהו אירוע חמור ביותר שיחייב את מדינת ישראל לגבות מחיר מאיראן, הגיע הזמן ללמד את האיראנים לקח".

שר התרבות והספורט מיקי זוהר הוסיף: "‏ניסיון האיראנים להתנקש בחיי ראש ממשלת ישראל באמצעות הזרוע הלבנונית שלה, זו חציית קו אדום גם במונחים של מפלצת טרור בינלאומית חסרת מעצורים כמו איראן, שדם אלפים רבים על ידיהם. ‏המחיר שאיראן תשלם ייחקק עמוק בספרי ההיסטוריה. סופו של המשטר האיראני האכזרי קרוב מתמיד".

הבוקר צה"ל עדכן כי שלושה כטב"מים חצו לשטח הארץ מלבנון, שניים מהם יורטו וכטב"ם נוסף פגע במבנה בקיסריה. דובר ראש הממשלה אישר כי הכטב״ם שוגר לעבר ביתו של ראש הממשלה בקיסריה. ראש הממשלה ורעייתו לא היו במקום, ואין נפגעים באירוע.

בתגובה לדברים נתניהו אמר במוצ"ש: "שלוחיה של איראן שניסו היום להתנקש בחיי ובחיי רעייתי עשו טעות מרה. זה לא ירתיע אותי ואת מדינת ישראל להמשיך את מלחמת התקומה נגד אויבינו כדי להבטיח את ביטחוננו לדורות. אני אומר לאיראנים ולשותפיהם בציר הרשע: כל מי שפוגע באזרחי מדינת ישראל, ישלם על כך מחיר כבד".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר