הנשיא הרצוג: "נעים קאסם וחבריו הביאו אסון ללבנון - גם יומו יגיע"

נשיא המדינה ערך סיור בחיפה ובקריות והתייחס לנאומו של סגן מזכ"ל חיזבאללה מוקדם יותר היום • "הוא טועה בדיוק כמו קודמיו" • עוד התייחס לפיגוע בכביש 4: "אנחנו במלחמה בכמה חזיתות - אין ספק שהמלחמה הזו גובה לצערנו מחירים קשים"

הרצוג בביקור בחמ"ל בחיפה. צילום: צילומים: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

נשיא המדינה יצחק הרצוג ביקר היום (שלישי) בחיפה ובקריות, שם התייחס לנאומו של סגן מזכ"ל חיזבאללה נעים קאסם. "שמעתי את הנאום של נעים קאסם היום- הוא טועה בדיוק כמו קודמיו וקודמי קודמיו. לא רק שהוא טועה, אני מניח שיגיע גם יומו", אמר הרצוג. "הוא לא טועה רק בזלזול בו הוא מתייחס למדינת ישראל ואזרחיה, הוא משכיח, או מנסה להשכיח את האמת המרה - הוא הביא אסון, הוא וחבריו הביאו אסון ללבנון".

ביקור הרצוג בחיפה, צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

"הוא וחבריו בהנחיה איראנית של אימפריית הרשע. מנסים לערער את כל האזור. אבל מה לעשות שבני אדם, אנשים עם הגיון ומדינות אחראיות מבינים שאת הרוע הזה חייבים לעקור ולמגר אחת ולתמיד".

במהלך ביקורו בחיפה היה הנשיא במרכז ההפעלה לשעת חירום של קריית ביאליק, ונפגש עם ראשי הרשויות של הקריות ועם נציגי פיקוד העורף שבמרחב. במפגש נכחו ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי וראש עיריית קרית מוצקין, ציקי אבישר.

"הדבר הראשון שמרגישים כשנכנסים לכאן הוא שיש פה בעלת בית, יש פה קור רוח, יש פה חוסן", אמר בפתח הפגישה. "האויבים שלנו שחושבים שהם בכך, יכולים להרתיע אותנו עם השיגורים שהם משגרים לאזור הזה- פשוט טועים טעות מרה".

עשן סמוך לחיפה, צילום: אי.אף.פי

הנשיא חיזק את תושבי הצפון: "אני רוצה לחזק מכאן את תושבי כל הארץ, ולחזק מכאן את תושבי הקריות וחיפה וכל הצפון- אנחנו עם חזק. הרבה יותר חזק מהאויבים שלו, ואנחנו נגבור ונוכל להם בכל דרך ובכל מצב".

עוד התייחס הרצוג לפיגוע בכביש ושלח תנחומים למשפחה. "זו הזדמנות להביע תנחומים מעומק הלב למשפחתו של השוטר ולבן זוגו, השוטר שנרצח היום בבוקר בכביש 4. אנחנו במלחמה בכמה חזיתות, ואין ספק שהמלחמה הזו גובה לצערנו מחירים קשים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר